Blog
Meglátogattam a helyi olasz bontóst, már régebben kinéztem magamnak egy jobb első indexet, most lecsaptam rá. nézelődés közben találtam csomagtérajtózárat, viszont egészben nem kellett volna, szerencsére gyors alku után megkaptam róla a jelvényt jutányos áron. Kicsit fakó ugyan a színe, de így legal Tovább »
Reggel iszonyatos hang mellett megadta magát a klímakompresszor szabadonfutója. Kényszerből belevertem még 150km-t, sajnos menni kellett nem pihenhetett a gép. Délután volt időm útbaejteni egy bárdit, aztán azzal a lendülettel föl is dobtam a rövid szíjat, ezzel együtt leszedtem a fölöslegessé vált Tovább »
Termosztátot és fűtéscsapot cseréltem, ha le kellett engedni a vizet egyben megcsináltam mind2 cseréjét. a fűtéscsapnál nekem az a gyanúm, hogy elég lett volna a tömítést kicserélni, de ha már megvettem az új csapot akkor már beraktam. Maga a csere nem volt nehéz, csak helyem nem volt az egészhez, g Tovább »
Kapott a drága Selenia 20k for Alfa Romeo olajat, és természetesen a szűrők cseréje is megtörtént. Mintha kilopták volna a blokkot és betettek volna valami villanymotort, olyan simán jár :) Km óra állás: 180500 Fényképem sajnos megint nincs... Tovább »
Megtörtént a hátsó kerékcsapágy cseréje, megszűnt a repülőhang, és a bódérázás :) SKF típusú került a régi helyére, ami már kézzel forgatva is gyönyörű hangokat adott ki magából. Maga a művelet nem volt veszélyes, csak közepesen voltak összerohadva a dolgok, közben kiderült hogy a hátsó fékeim bírni Tovább »
Autó adatlap
- Típus:155 2.0 Tspark 16v
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Nero 601
- Extrák:
digit-klíma, vonóhorog.