Születésnapomra barátnőmtől kaptam 2 krómozott rendszámtábla-keretet,amit fel is raktam a gépre.
Megérkezett a Registered Alfa Driver matricám,amit egyből fel is ragasztottam a bal hátsó ablakomra.
Köszönet GT!
Sikerült vétel előtt kimentenem az Astrából a mélyládámat és az erősítemet,de sajnos az ezekhez szükséges kábeleket nem.Tehát ezeket kellett megvennem.Úgy gondoltam a szaki árát megspórolom,és megpróbálkozom a berakással én.Ez sikerült is kb. 8óra melóval (meg kellett találnom a helyes utat az aksitól a csomagtartóig-az erősítőhöz-a gond csak ezzel volt :-)))))).Most már könnyen menne,sokkal gyorsabban is.
Alapból nagyon jó hangja és pörgős motorja van az Alfának.Mióta megvettem az volt a vágyam,hogy kerüljön bele egy direktszűrő.Ez meg is történt.
FASZA LETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Az első "nagyobb" beruházásom az egy termosztát volt,mivel akármennyit is mentem a kocsival nem akart normálisan felmelegedni.A gyári adatok szerint az üzemi hőmérséklet olyan 80 fok körül van.Nekem jóval 60 fok alatt volt folyamatosan.Ezzel nem akartam játszani,úgyhogy gyorsan el is vittem szerelőhöz.
Vétel után nem kellett vezérlést és olajat cserélnem.Hála a szervízkönyvnek,ami mindvégig vezetve volt a vételig.Ezzel megspóroltam egy csomó pénzt,így jutott egy-két apróságra.
De ezekről később.....