- Típus:159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Nero Luxor
A mai szerviz szoftveres részét magamra vállaltam.
Egy ELM327-es interfészem van, de már az 1.4-es verzió.
A MES 1.4-el nullázni akartam a szervizintervallumot, de nem találta a csatlakozást. A motorhoz hozzáfért, máshoz nem. (Vételkor csak a motorral teszteltem.) Ekkor szedtem szét az interfészt, hogy biztos ki kell venni az ellenállást és berakni a többit, ahogy az oldalon áll. Nos, ebbe már nem kell. Gyárilag "át van építve". Mégse megy. Aztán "elővettem" a régi FES3.6-ot. Ugyan azokkal a beállításokkal mindent látott és sikeresen nulláztam a szerviz számlálót.
READING PARAMETERS:
Kilométer számláló: 124203 km
Utolsó szerviz km-állása: 108046 km
Utolsó szerviz dátuma: 08/27/2013
Szerviz: 5
Napok száma az ut. karbant.-tól: 142 nap
Következõ szervizig fennmaradó távolság: 18843 km
Következõ szervizig fennmaradó napok: 223 nap
Olajcserék száma: 5
Olaj elhasználódás foka: 41,996 %
Következõ olajcsere távolsága: 14700 km
reset
READING PARAMETERS:
Kilométer számláló: 124203 km
Utolsó szerviz km-állása: 124203 km
Utolsó szerviz dátuma: 01/16/2014
Szerviz: 4
Napok száma az ut. karbant.-tól: 0 nap
Következõ szervizig fennmaradó távolság: 35000 km
Következõ szervizig fennmaradó napok: 365 nap
Olajcserék száma: 6
Olaj elhasználódás foka: 99,99 %
Következõ olajcsere távolsága: 35000 km
3
562
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...