Nos, mint írtam megírom az árakat is.Sajnos részletezni nincs kedvem, de ami eddig az autóra lett téve ( az előző bejegyzés lista), az 142000,- magyar forintomba került. Van rajta kedvezmény becsülettel, nem tagadom. Ha ezen árat nézem nem tartom drága szervizelésű autónak.
Az előző szerviz óta dobtam bele egy vezérlésmódosítót is.Ezt Erhardnak és némi okosságnak köszönhetően megúsztam 34000,-ből. Ősszel még rendbe szeretném tenni a futóművet, és talán késznek mondható az autó.
Km óra állás : 111300
Végre volt időm egy kicsit foglalkozni az autóval.
Az autó állapota ellenére, a mechanikus dolgokkal nem igazán foglalkozott az előző tulaj.
Gyors átvizsgálás után el is keseredtem egy kicsit, de sebaj azért van hogy ilyenkor is szeressük. Amik cserélve lettek :
-hosszbordásszíj
-hosszbordásszíj karos feszítő
-hosszbordásszíj vezető görgő
-vezérlés szett
-szelepfedél tömítés
-vízpumpa
-8db NGK gyertya
-olaj
-olajszűrő
-lev.szűrő
-pollen szűrő
-fagyálló
-fékolaj
-első fék tárcsák
-elöl-hátul betétek
-jobb-bal kézifékkötél
-vízhűtő
-termosztát
-vízcső bilincsek
-klímacsőnél 2db gumigyűrű
-klíma töltés
-klímatisztítás
Azt hiszem ennyi.
Mivel szerelő vagyok munkadíjat nem kellett fizetnem.A TwinSpark szerelhetőségét nagyon egyszerűnek tartom.Az alkatrészárakról inkább nem beszélnék.Nem nagyon értem miért ilyen drágák, de szerintem nagyon jó áron jutottam hozzájuk ( köszönet érte a Vilner szerviznek ). Ha meg van a pontos matek azt is leírom.
Az autó sajnos még így sem tekinthető késznek, elég sok dolgot kell még átnézni illetve cserélni. Most már viszont nyugodtabban autózok vele.
Az oldalnak régóta látogatója vagyok, és mindenkinek csak gratulálni tudok az összetartáshoz. Autóban sosem szerettem az egyszerűt mindig próbáltam olyan típust választani ami egy kicsi más mint a többi. Ha ez nem is sikerült, akkor magam tettem azzá. A 166-ost amit most már magaménak tudhatok egy ismerősöm révén találtam meg. Gyors vétel volt, mert ebben az ár kategóriában kevés ilyen állapotú autó van. Mivel szerelő vagyok , így elsődleges szempontot a kasztni képezett. Az autó nem festés mentes, de a két lökösön, illetve a gépháztetőn és a bal első sárvédőn kivül gyári fénye van. A beltér szép megkímélt, úgyhogy jöhetett.