Tagok >> MogyiQV >> 145 Quadrifoglio Verde >> Blog
- Típus:145 Quadrifoglio Verde
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1997
- Színe:Bianco-Argento
Mivel az anyósülés oldali kárpit elengedett,és vezető oldali kárpit is erősen koszos volt,még jomultkorjában beszereztem egy pár új kárpitot(mégegyszer köszönöm TZoli155 nek:).Az ülés viszont vállalhatalanul koszos,igy bő vanish -es vízzel ki lett kefélve,mától megint olyan mint az új!
méghozzá 3-4000 kilométerig,addig csak jövünk megyünk,közben kapott egykét hiányzo,de gyári elemet,mint a hátsóablak feletti gumicsik,új oldalkárpitok,amiért hatalmas köszönöettel tartozom TZOLI155 kollegának!!!!:)plusz extraként első fényszórófoncsorok lesötétítve:)
mostmár lassan két hónapja,nem az hogy nem ültem benne,nem is láttam!sajnos nagyobbra rugott a szervízköltseg mint amire szamitottam,igy meg TZoli155 nél lábadozik,és nagyon hiányzik :(
körülbelül bő egy hónapja menet közben motor leáll,gondoltam ugyis kevés benne a nyál ,főleg hogy kanyarodtam kb 50 el,ráindítottam,na ittmár halottam hogy ez nem benzinhiány,sajnos csomora kötöződött a balance szij,és vitte magával a vezérműszíjat.hát jo....hengerfej le 8 azaz nyolc darab ujj kipuff szelep és egy komplett hengerfej felujitás után vissza került minden a helyére,egy új vezérlésszett kíserétében,pont kész lett a nyaralásra.,egy vagyonért.nyaralás után kocugtunk hazafele a pályán,egyszercsak egy undorito kopoko krusznyolo csörgő zörgő hangra kaptam le a gázról a lábamat,ittis tippeltem,biztos a műanyag doblemez!!!! hát perszehogy nem....kiszáltam minden oké.beinditottam ujra..és csak jött a hang...mint kiderült, sajnos elolvadt a hajtókarcsapágy...ujra telefon.ujra vontatás aztán majd ujjboli sokszászezer forintkifizetése után,végre lesz egy zsíruj motorom...
Tegnap felkerült az ujj rendszer,100% ig gyári és 100% ig uj! nincs zörgés,nincs kifújás:)
két napja,mentközbe egyszercsak nagy robbanásra csörgésre zörgésre lettem figyelmes...mintha egy zetor motorja lenne a TS helyén,leszakadt a kipuffogo,tört,hajlott,szikrázott,mindent csinált,igy sajnos a dobok kivételével egy teljesen ujj rendszert kell alá mókolni,nemsokára kész is lesz mehetek érte...nem hiányzott ez most,igy nagyszerviz előtti spórolós időszakra,de inkább leteszem minthogy a régi olajjal járjak vele...
de sjanos még mindig nincsenek fennt,ugyanis a nyereg csavarjai imbuszok,be vannak rohadva,és ahogy elkezdtem engedni el is kenődtek,ugyhogy most várok egy heggesztőaparátra,és belehegeztek egy egy imbuszkulcsot,és akkor talán ki tudom varázsolni őket...
ma délelőt érkeznek hátulra az uj fékek,ferodo tárcsa+betét,aztán ha ezek fentvannak megyünk tzoli155-höz.felrakni az uj váltót,ugyanis a mostani szinkronos lett sajnos:( aztán még egy vezérléscsere,egy kis szilent előre,és ujra rajtkészek leszünk:))
Hát szóval,esedékes lett a kötelező nagyszervíz,vezérlés.hozzá még jön 4 darab tárcsa+betétek,és már a gyertya csere is ráférne...és akkor enm beszéltem arrol hogy.januárban vizsgázun. a légzsák valamiért nem működik,legalábbis a visszajelző lámpa nem ég..szoval most két kézzel kell a zsebembe nyúlni..amugy ezüstke még mindig harapja az utat...és falja a benzint..:)))))))))