Tagok >> pmolnar >> 156 SW 1.9 JTD >> Blog
- Típus:156 SW 1.9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Grigio Chiaro metallizatto 612/A
Inkább beteszek pár képet minden szónál többet ér.
Köszönet az eladójának:)
Kazettás lejátszó volt a kocsiba, így hát haladunk a korral és egy mp3/wma lejátszó került a gépezetbe.
És ha már SW akkor lehessen a tetején is szállítani ezért került fel a legjobb csomagtartó.
Bp-Lachtal 2012 síelés
950km oda és vissza.
4 fővel megpakolva + síbox.
Átlag fogyasztás "végig" autópályán 6,3. Nagyon szép teljesítmény. Gyönyörűen ment az autó meg van dicsérve!
(kívülről nagyon durvának tűnt a teher, de megcsináltuk)
A roló elromlott nem húz vissza.
Lépésről lépésre jó lenne egy ilyet egyszer látni vagy olvasni valakinél...:)
Hozzáláttam és leszedtem a két oldalán a két műanyag borítást.
(Képen mellékelem, hogyan néz ki belül eredetileg biztos nem így volt elnyalva a baloldali)
Aztán levettem a 2-2 csavarral rögzített réz színű alkatrészt.
Itt kezdődtek a számomra nem érthető dolgok.
Miért kell 2db olyan kis kiemelkedést csinálni ezen(4.kép karikázva), hogy ne tudjon felfeküdni a 2db fekete műanyag gomb amivel fel kell spanolni a tengelyt, "rugót"??És mivel van rögzítve a gomb? A külső borítással próbáltam erősebben rácsavarni nagyobb csavarral az sem sikerült.
3. képen látható az ahol nagyon sok kérdés merült fel. Hogy is múködik a kis rugó, hogy visszaakadjon betételkor, ha a követezőképpen rögzítem...???
Felteszek egy cartárs képét 2., nála volt 1-1 csavar "gyárilag"
Én is ehhez a módszerhez folyamodtam.(4.kép rögzítés)
Összesen 4db csavart anyával és alátéttel rögzítettem a réz alkatrészhez a gombot és így felfeszítve a roló működik.
Várom milyen eredménye lesz...
A kormányt gondoltam lecserélem bőrösre, ha már belül is az minden.
Nem tűnt bonyolultnak viszont valami mindig bonyolítja...
A légzsákot nem tudtam visszatenni, hogy szépen álljon és ne legyen felül se nagy hézag.
Ez az alkatrész kitartotta. Jött a régiből a csere vissza.
Oké használt volt, de így elhajlítani?!
Köszönöm Zé a segítséget!
A ledes belső világítást itt láttam valakitől, elég jó fénye van és megtetszett.
Így le lett cserélve az összes rizsszemes. Eszméletlen milyen fényt ad sötétben! Tudom ajánlani:)
Viszont az órák háttérvilágításával nagyon nem voltam megelégedve; főleg úgy, hogy közbe egy-kettő meg is adta magát.
Ventilátornál forrasztással lettek kicserélve a hőfokos, üzemanyagszintesnél régebbi Fiat-ból, melyek még jó fényt adtak.
Egyszer kell megcsinálni, de akkor az összes izzót érdemes kicserélni.
Van különbség!
A légzsák visszajelző még hibát jelez.
Tegnapi napon sok újat mutatott meg az Alfa ismételten, hogy milyen kezekben volt.
A kereskedőtől vásárolt és általa elmondott törés és hibamentes, friss műszakin átment autón több igen bosszantó hiba volt.
Azt, hogy a km óra nem azt mutatja amit már akkor gondoltam( de nem ennyivel)
Kormánymű engedte az olajat, csere (ebbe még be is szállt) már múlt.
A hátulját összetörték és a kasznin két kivágott lyukon kalapálták vissza elég szemét módon.
És a világítás...a fordulatszám mérőóráig kellett kutakodni. Ott durrant el és lett átkötve és átverve a rendszer.
Érzelem mentesen kell Alfát vásárolni:))
De eredményes nap volt, mert sose volt ilyen jó a gép!
Köszönöm Zé. azért rendesen el volt dúgva a hiba!
UI:
Kontakt hibás a biztosíték táblánál a világítás. Jobb tompított és bal hátul. Ködlámpa bal nem kapcsol be csak ha megütögetem a burát...
viszont a kézifék kötél nem lóg már:)
óra állás:) 149e.km
1. Levettem a szélvédő előtti rácsot és megtakarítottam ecetes lemosószerrel, majd lefújtam,mert nagyon szürke színű volt már. (mint a Pinty )
Mielőtt visszatettem volna levegővel rendesen kitakarítottam a rács alatt és új pollenszűrő került be.
2. A csomagtérben az oldalsó tárolók elég karcosak voltak erre is fújtam és íme milyen jól mutat.
3. A motorburkolatot is lefújtam a fekete részeknél és a szürke résznél ahol elvált kissé kapott egy kevés ragasztót.
Mint minden alfásnak nekem is eljött az ideje az EGR szétszedésének és kitisztításának.
Leszedésénél az egyik inbusz csavart sikeresen szétgyilkoltam, így az nem jött ki és az alsó bilincsnél tudtam leszedni csak a szerkezetet.
Zsíroldóban mostam ki a szétszedett részeket és a pillangószelepet gázolajjal.
Levegővel jól kifújtam és jött belőle rendesen fekete lé.
Szerelésnél néztem nagyot, hogy le van falazva. De úgy raktam vissza mindent ahogy levettem. Semmi hibajel, semmi gond.(ért ez így valamit??)
ui: rá egy napra a falazást levettem és azt tapasztaltam, hogy egyáltalán nem húz az autó...visszaraktam, de még lesz ennek folytatása úgy érzem:(