Alsó és felső lengőkarok cseréje és olajcsere lett csak meg Zénél.
De több hiba is volt még az autón ami nem lett megcsinálva ezért átnéztük és Márkkal egyeztetve végre egy jó autót vezethetek.
-hátsó fékek rendbetétele( régi tárcsa és betétek de még jók)
-
-hátsó kerékcsapágyak mögötti lemeztakarók cseréje
- kb 2 éves Nissens hütő csöpögött (tartó konzol elferdült) ennek cseréje a bontottra ( ezt a hűtőt még megpróbálom megmenteni)
-2K spary 2 első kerékjárati ívet és alulról tornyokat kifújva,(10e ft) első lökös alatti radiátor tartó és lökös tartók (amik 50%-ak) lefújva, radiátor váz és ütközés gátlók tartója is- téliről nyárira váltás közben
- első stab szilentek cseréje valamint beállítása helyesen a kersztartó szilenteknek is
- motor ellenőrizve és átnézve nehogy hengerfejes legyen (volt rá esély)
-klíma kompresszor cseréje ( ez még függőben van!!!)
-első lökös le mert sérült és lakhibás volt
-első kerékjárati műanyagok cseréje
-visszapillantó tartók felújítása és cseréje
-termosztát csere( ezért ne moké a belső fűtés sem)
197.000 miles
Ott kezdődött a történet, hogy a felső egy harmadban a pedál nem nyomott semmit a munkahengeren(hol játéka volt). Egyre nehezebben vette a sebességet is.
Mivel jobb kormányos így, autós oldalakon felhívtam a figyelmet és talán csak a Natural Invest Kft. tudott mondani biztonsággal, hogy tud hozni 60-80e ft környékén.
Na akkor nézzük meg angol honban is onnan is 130 Euro ajánlat jött, de aztán kútba esett.
Maradt a használt, gondoltam akkor a egy 16 szelepesből (az már motorikusan majdnem olyan mint a 20v) kivesszük és az enyémbe be. De a különbség csak most esett le a tengely hossza rövidebb az enyémnek és nem menettel hanem sasszeggel csatlakozik a hidraulika cső. Így akkor lehetett egy benzines új munkahengert venni, de sasszseges verzióból kivágni a hosszból és hegesztéssel megoldani. Kép nem készült sajnos...Hihetetlen, de megoldódott. 15+20e ft. Köszi Márk
Alsó, felső lengőkarok cseréje. Kuplung munkahenger cseréje, mert elkezdett bent maradni a pedál váltáskor. (Ez nem ekkor történt meg, Ennek cseréje megér egy külön történetet/fejezetet)
Stab pálcák cseréje( de mégsem jók ezt nem értem hogy csinálták Zoliék meg)
Hűtő folyásának ellenőrzése.
Olaj olajszűrő és levegőszűrő cseréje 194.000 miles
Első ülésfűtés ellenőrzése oké, de a klíma kompresszor cseréje vagy vill. szerelése nem sikerült
DZ-nél átnézése az autónak kompletten.(csalódtam nagyot...hagyjuk....)
Bal oldali kerékcsapágy csere is megvan SKF -re
És .....
200.100 miles
5W40 full synthetic olaj és olajszűrő, pollenszűrő, üzemanyag és levegőszűrő csere
199.000 mérföld
Legkőkarok szerelése után és műszaki után még futómű beállítása muszáj.
Alsópáhokra se viszem többet se Alfához se értenek és csak fikázni tudnak.
A nyári szett az egyik legszebb felni az 56-ra a GT R17.ben szerintem ,sajnos ezt a felnit most nem tudom felújítani és megszépíteni ezért a fehér már felújított Teledialt kapja
205/55 R16 es 2018-as 80%-os Michelin Energy Saver gumikkal
5W40 full synthetic olaj és olajszűrő csere.Levegőszűrő, pollen és diesel szűrő
190.000 Milage
Jobb oldali kerék csapágy csere miatt ment szerelőhöz, de mivel két csonkállványom amit felújítottam volt és azokon csapágy is, így azok kerültek fel. De nem úsztam meg a jobb oldali ezen is búg így oda SKF új csapágy került
( Előző 20e km bírt.(GSP) azelőtti pedig 10e km-t se
De nem ált itt meg a szerelés, mert megy vizsgára így átnézve az első tárcsák cseréje, betétek oké, de féknyeregeket is cserélni kell( volt felújított); hátul valamiért ragadt a fék ezért ott is felújított nyereg került fel.(szintén meglévő betétekkel)
Valamint a féltengely gumiharang kiszakadt és azt is kellett cserélni. És a féltengely is át lett szerelve a bontott/magmaradtból.
De ha már átnézés akkor a futóműt is. Így jobb felső lengőkar és bal alsó csere. Ezekből is volt bontottam.
Első lengéscsillapítók cseréje(szintén volt) valamint Eibach rugó lecserélése gyárira úgy elől mint hátul. Hátul jók (2 éves Billstein a lengéscsillapító)
És még kapott egy új motor alsó burkolatot is
Megválltam a nem gyári, de azon felnitől mellyel vásároltam az autót.
És eladtam a R16-os gyárit is.
Valamint sport rugók is eladásra kerültek