Tagok >> pmolnar >> 156 SW 2.4 JTD 20 V Veloce >> Blog
- Típus:156 SW 2.4 JTD 20 V Veloce
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico 846a
Csörgőhöz megyünk vezérlés csere miatt. 80 e km és 6 év után.
De megnézzük az engine chek lámpát is hiába tisztított EGR valami miatt világít.
EGR-t újra meg kell néznem és cserélni a nyitó szerkezetnek a rugója nem működik.
Olajcsere (Selenia 10W-40) és olajszűrő csere.
Miles 212.500
Lesz még pár kérdés
1 vonóhorog és tolatoradar ( hangszóró csere elégséges)
2 klímakompresszor szerelés
Egy kavics keresztbe repesztette így csere.
Esőszenzoros így drágább
Vredestein 205/50 R17 nyári gumik első kettő kuka lett. Ma bal első ki is durrant.
2021 óta futottak nálam...kár érte jók voltak, így mehetek futóműveshez, hogy kivizsgáljuk ki volt a ludas...(részben én mert nem volt szervíz után rögtön beállítva)
Így most felkerültem a téliek
miles:212000
Első lökhárító javítása és fényezése helyben. Szép munka és pontos.
(lökös elemeire szedve, ködlámpa cserélve újra és takaró is fújva)
Visszarakás előtt fényszoró mosó ellenőrzés (de nem működik megfelelően)
Alsó és felső lengőkarok cseréje és olajcsere lett csak meg Zénél.
De több hiba is volt még az autón ami nem lett megcsinálva ezért átnéztük és Márkkal egyeztetve végre egy jó autót vezethetek.
-hátsó fékek rendbetétele( régi tárcsa és betétek de még jók)
-
-hátsó kerékcsapágyak mögötti lemeztakarók cseréje
- kb 2 éves Nissens hütő csöpögött (tartó konzol elferdült) ennek cseréje a bontottra ( ezt a hűtőt még megpróbálom megmenteni)
-2K spary 2 első kerékjárati ívet és alulról tornyokat kifújva,(10e ft) első lökös alatti radiátor tartó és lökös tartók (amik 50%-ak) lefújva, radiátor váz és ütközés gátlók tartója is- téliről nyárira váltás közben
- első stab szilentek cseréje valamint beállítása helyesen a kersztartó szilenteknek is
- motor ellenőrizve és átnézve nehogy hengerfejes legyen (volt rá esély)
-klíma kompresszor cseréje ( ez még függőben van!!!)
-első lökös le mert sérült és lakhibás volt
-első kerékjárati műanyagok cseréje
-visszapillantó tartók felújítása és cseréje
-termosztát csere( ezért ne moké a belső fűtés sem)
197.000 miles
Ott kezdődött a történet, hogy a felső egy harmadban a pedál nem nyomott semmit a munkahengeren(hol játéka volt). Egyre nehezebben vette a sebességet is.
Mivel jobb kormányos így, autós oldalakon felhívtam a figyelmet és talán csak a Natural Invest Kft. tudott mondani biztonsággal, hogy tud hozni 60-80e ft környékén.
Na akkor nézzük meg angol honban is onnan is 130 Euro ajánlat jött, de aztán kútba esett.
Maradt a használt, gondoltam akkor a egy 16 szelepesből (az már motorikusan majdnem olyan mint a 20v) kivesszük és az enyémbe be. De a különbség csak most esett le a tengely hossza rövidebb az enyémnek és nem menettel hanem sasszeggel csatlakozik a hidraulika cső. Így akkor lehetett egy benzines új munkahengert venni, de sasszseges verzióból kivágni a hosszból és hegesztéssel megoldani. Kép nem készült sajnos...Hihetetlen, de megoldódott. 15+20e ft. Köszi Márk
Alsó, felső lengőkarok cseréje. Kuplung munkahenger cseréje, mert elkezdett bent maradni a pedál váltáskor. (Ez nem ekkor történt meg, Ennek cseréje megér egy külön történetet/fejezetet)
Stab pálcák cseréje( de mégsem jók ezt nem értem hogy csinálták Zoliék meg)
Hűtő folyásának ellenőrzése.
Olaj olajszűrő és levegőszűrő cseréje 194.000 miles
Első ülésfűtés ellenőrzése oké, de a klíma kompresszor cseréje vagy vill. szerelése nem sikerült
DZ-nél átnézése az autónak kompletten.(csalódtam nagyot...hagyjuk....)
5W40 full synthetic olaj és olajszűrő csere.Levegőszűrő, pollen és diesel szűrő
190.000 Milage