pmolnar - főkép
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD 10V // 2020-11-16

DZ tunning-nál a vezérlés cseréje már be lett tervezve egy ideje. Most elérkezett az idő.
Új vezérlés kompletten és a hosszbordás szíj csere is
miles:188000
A búgó hang is remélem meglesz. Szerintem nem kerékcsapágy, inkább féltengelynél....de ott sem!...
Utólsó lehetőség maradt gumik cseréje. Jön úgyis a téli szett.
És ez volt!!! A gumik, dobom ki a francba ezt a szart...(és még görgözni is kell jövőre)

És Csabi segítségével több autovillamosági gondom is orvoslára került:
-kulcs és központizár összehangolása (ez még folyamatban van)
-generátor kimérése( oké a generátor)
-fűtőmotor bekapcsolt és lemeritette az akksit(mert egy csokival volt mókolva és meg is olvadt)
-bal helyzetjelző villágításon nincs delej
-akksi saru pozitív oldala lötyög, nem lehet meghúzni

Egyik nagy kérés, hogy lehet a Bose erősítőt és a hangfalakat megszólaltatni, ha a kábelek nem Bose rendszerűek.

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD 20 V Veloce // 2020-09-29

Ez nagyon nem megy....
(Update: 2020.10.10 végre pont van a generál mögött. Az első lengéscsillapítók is cserélve rugostól a sedan bontottból, ez volt az a hang és a baj oka)
Update updatje: 2020.12.01 még mindig van jobb oldalon rossz utakon nyöszörgés akkor vagy felső vagy alsó lengőkar vagy esetleg a rögzítő csavarja?? Meg kell néznem DZ-nél.

A kimaradt bal oldali alsó, felső lengőkarok cserélve és a hátsó stab rúd is cserélve valamint beállítása a első sab rúdnak. Már jó helyen.

A hátsó lengéscsillapítókat is még egyszer meg kell nézni, mert nagyon kitartanak a gyári alkatrészek, módosítatlan beállításokkal ez is DZ-re vár

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD 10V // 2020-08-03

Tehát csonkállvány cserével nem oldódott meg ezért jön a csapágycsere. Jobb első GSP by DZ tunning. Köszi Zé!
Aztán futómű is oké mostmár.
De még mindig búg...alacsony sebességnél is jól hallatszik.
Jön a bal első csapágy és ha akkor sem akkor a gumikat és a felniket kell cserélni illetve görgözni.
Nincs más ötletem.
Update(nov.elején a gumisnál) Naná, hogy a gumik és a felnik együttese voltak
184000 miles

 
>> EseményAlfa 156 1.9 JTD Crosswagon // 2020-07-20

el kellett engedni, mert túl sokba fájt volna

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD 10V // 2020-07-17

Bal oldalról búgó hang jön,
pedig tavaly volt cserélve a csapágy mindkét oldalon elől.

Volt két komplett csonkállványom a sedanból, amit megtisztítottam és lefestettem és ki lett cserélve.
Praktiba vásároltam fekete festéket közvetlen rozsdára és annyira BLM van, hogy barna a színe:)
Továbbra is ugyanúgy jön a hang, nem a csapaágy a gond???, bár rossz minőségűek voltak mert mozognak.Alig mentek3000miles-t =4800km
Így megyek DZ Tuningba ott majd megoldják a problámát.


Valamint hátul a lengőkarokat kellett cserélni pontosan 2db-ot, (javasolta a futóműbeállítós). Meglátjuk:)

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD 10V // 2020-07-17

10W 40 olaj Total és olajszűrő csere. (a diesel szűrő csere 01.28-án volt) Levegőszűrő is
183 000miles
(Alig folyt ki 1,5 l régi olaj.)

 
>> EseményAlfa 156 1.9 JTD Crosswagon // 2020-07-09

Amikor magam előtt mentem

 
>> AutóápolásAlfa 156 SW 2.0 Twin Spark Selespeed // 2020-07-09

Kérdés, hogy érdemes- e szétszedi egy lámpát és felújítani, kívül és belül tisztítani felpolirozni?
Mivel angol, így cserélni kell és van egy pár már szétszedve. Meglátjuk, hogy mennyi munka lesz vele és hogy tudom visszatömíteni, úgy hogy ne legyen nedves belül később.

 
>> EseményAlfa 156 SW 2.4 JTD 10V // 2020-06-29

Átírva. Magyar rendszámos.(SDF)
Lámpacsere persze nem jött össze elsőre így a jobb elsőt újra polirozni kell.
Tiger silenttel a küszöb spojlerek is feltéve.Jó anyag könnyű vele dolgozni és ragad is, hogy mennyire tartós majd egy tél és egy nyár után kiderül.

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD 10V // 2020-06-23

Mostmár talán minden rendben van a futóművön, elméletileg.
Állapotát alváz és üregvédelemmel próbálom megtartani.
Alázvédelem előtt persze azért kellett rozsdamarózni és hegeszteni is.
Köszi a segítséget Bajsz M.!
Alsó motor védőt azaz haspajzsot is felszerelte.

Pár kép előtte és utána az alvázvédelemnek.