Mikor megtudtam, hogy be lehet utólag is kötni a tempomatot az 56-ba megörültem.
De a történet nem mindig mosolygós...
A mai nappal a tempomat bekötésre kerül. 11.18 (Még nem működik, de fog. )
Vezetékek behúzva, komp. rákötve 5db, féklámpára is bekötve kar is letesztelve multim. kimérve. Elméletileg jó.
Második nekifutás 11.22 (Még mindig nem működik, de fog:)
Komp.-nél a rajzot még egyszer átnézve, áttéve a jó helyre, féklámpa is helyesen betéve(mert állandóan égett) Multival nincs ellenőrizve még...
Tehát 156-hoz csak 156 kar jó! (147 nem)
Kellékek:Kar, kétkörös féklámpa kapcsoló, e-learn rajz, fogó, kötegelő, saruk, vezetékek, zsugorcső, multiméter.
És mindezt összerakni tudó szaki
Nagyon nagy köszönet Föckös cartársnak a sok fáradozásért és szakszerű munkáért már most, még mindig:)!
Október 30. fekete nap volt, mert sikerült neki csúsznom az előttem állónak.
Bánta 1db fényszóró, motorháztető, lökhárító látványosabban és a homlokfal kissé és én.
De a Zé és Tamás munkája után a homlokfal visszahúzva, tetőt egyengetve és lököst meghegesztve csak a 2 fényszórót cseréltem (16e. használtan) meg 3 műanyag alkatrészt ragasztani, meg még visszatenni a rácsot.
Vettem egy v.kék motorháztetőt úgy tűnik feleslegesen
Kép csak javítás utánról van.
Kössz srácok nem is látszik
Amikor megpakolom az autót úgy vettem észre nagyon lóg a hátulja, meg futóműves is mondta hogy érik a cserére, felújításra.
Hátsó lengéscsillapítók felújítása(Lindor Dunakeszi ajánlom) és cseréje, köszi Zé.
Teljesen más vezetni is:) Szuper!
Főnix autószőnyeg!
Télre és nyárra is komplett készlet
Láttam egy munkavédelmi boltban egy jó kis készüléket és bár ne kelljen használni, biztos ami biztos.
A helye is megvan, de még fixálni kell.
(Ez a kialakítás a tűzoltókészüléknek van különben?)
Féktárcsacsere, munkahenger gumiházának cseréje.
Téli gumiszett kerékcserével összekötve.
km166800
Arra lettem figyelmes, hogy a jobb o. visszapillantóm (amit mindig behajtok az állatok miatt) elromlott.
Túl lehet hajtani a másik irányba is.
Eléggé sokára jöttem rá, hogy a rugót egy zégergyűrű fogja. Ami kipattant és vissza kellene tenni, oké megtörtént, de két nap múlva ismét a helyzet ugyanaz. Szétszed-összerak, ezért vettem egy használtat és a rugós részt átszereltem
3e. + 3 postának köszi cartárs:(
Szerelés részletezve:
Tükör kiszedésével indul. Kézzel elfordít lefelé és műanyag rögzítőket (2 helyen elég)óvatosan kipattint. 2 csatlakozó leszedése tükör kijön, utána beszédesebbek a képek....
Talán még az összeszereléséről, hogy a zégergyűrűt 26-os krovával satuba visszanyomni. Előtte érdemes egy fűrészlappal kimélyíteni a peremet és kicsit megzsírozni a szerkezetet.
Visszaszerelésnél a vezetékekre ügyelni!
Sikerült (nem nekem) összekarcolni.
G techniq P1 és P2 szerrel, pedig a polirozás (ami még folyamatban van)
Eredmények a képeken.
Olaj5W-40 (nem Selenia hanem Coma), olajszűrő, levegőszűrő
óra:165100km
Indulás 07.25 egy nappal később mint terveztem, irány Várad-Kolozsvár-M.vásárhely-Szováta. Itt kirándulás(Gyilkos tó Békás szoros) pihenés és 26-án irány Aranyhomok part Brassó-Plojesti-Cernavoda-Constanta majd dél felé Mangalia és át a határon Bulgária.
Visszafelé Várna-Shumen-Razgrad(autópályának erős)-Ruse-Bukarest-Pitesti-Transzfogarasi út(gyönyörű szerpentinek)-Nagyszeben-Sebes(bazi sor szembe, Sebest érdemes elkeülni!)-Vajdahunya-Déva-Nagyvárad(ezt az utat is el kell kerülni, szörnyű)
Közel 2700km és nagyon jó 5,5l/100km fogyasztással autó előtt le a kalappal.
(Futóművet azért eléggé megviselhette)