Blog
Kicsit Zé.-éknél Csabi segítségével meghekkeltük a kábelkorbácsot. (De még nem végleges.) Kössz Csabi! Végre van ködlámpám hátul, nincs össze vissza kötve minden szar.. De a csomagtérajtó még mindig néha akar csak kinyílni a kocsiból.. :( Tovább »
Marklatról sikerült szerezni gyárit. Szerencsére világítós is :)) Tovább »
Eljött a velem egyidős gyári kábelszett cseréje. Végül is csak azért cseréltem, mert az egyik pipából kiszakítottam tavaly sikeresen a kábelt és a szig.szallagos megoldás nem annyira tetszett.. Így több mint 21 év után cserélve lettek. :) Néztem kábelszetteket, de nem nagyon fogott meg egyik se Tovább »
Sikerült Svédtől egész jó áron beszerezni 6db! Q4 felnit. Ebből kettő ET 37, 4db pedig ET49,5. 4db fel is van gumizva. ET37 hátra, előlre meg a ET49,5. Eredetileg nem ilyet akartam, hanem gyári 16V-nek tojástartósát, de jó áron volt és nem lehetett kihagyni.. Na meg rohadtul tetszenek.. :) u.i.: Tovább »
Autó adatlap
- Típus:155 2.0 TS 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:146 Rosso Bordeaux
- Jellemzők:
Minden, ami egy 155.
Mondhatom rá, hogy olajkályha? Igen, kúúrrrrva sok olajat zabál! De kit érdekel, mikor felpörög és az ülésbe présel... Nyers, öreg és Alfa. A jó öreg láncos Alfa motor még mindig megy. Megy, megy megy és megy. Már egy éve cserélni akarom.. Nem megy. Valamiért ragaszkodik! Ja és ez az autó nem lány, egy ilyen autó hogy lehetne lány?! Ez az autó férfinak teremtett és férfi is! Néha utálom és felgyújtanám, néha meg szeretem. Röviden ennyi. :D - Extrák:
- D.Z. Tuning & Service
- Q4 kerekek
- nyüszögő műanyagok - Egyéb:
Végül csak elkerült tőlem 2015.09.18.-án.