Ma ismét Zé.nél sor került az olajcserére. 15w40-et kapott.. Öreg motor, nem vén motor szereti a vastagabb olajat na, ez már korral jár. Kapott még 1 Filtron szűrőt is.
Óra szerinti: 231191 KM
Vettem a Manual által ajánlott Champion C6YCC gyertyákat. Egyenlőre meg teszik ezek az alap gyertyák addig amíg eldől, hogy akkor hogyan is tovább a motorral.
És egy pár kép a régi NGK gyertyákról..
Mivel csipegette az olajat (valszeg. a rossz visszafolyó miatt(is?)) és nagyjából meg is ette pár ezer km alatt a 3/4 olajat, újratöltöttünk egy vastagabb, sűrűbb olajat tesztelés szempontjából. Ehhez kapott új szűrőt, amit az olajcsere után 1 órával ledobott magáról a blokk és a fele új olajam el is folyt. De szerencsére nem voltam messze Zé.-éktől, így hozták a "régi" szűrőt, és ugyan olyan titokzatos olajat. :D Remélem ezt nem eszi, és mehet bele a 10w40 újra...
Elöregedtek a szívósor gumihüvelyeim, vmaast-tól szereztem 4db-ot, ma felkerült Zé.nél. Kiderült, hogy egy vákum cső meg volt repedve, és egy visszafolyó cső meg el volt törve.. nyomta is ki az olajat rendesen... Ezek is cserélve lettek, az alacsony fordulatos rángatás majd hogy nem teljesen megszűnt, nyomatékosabb lett a kocsi alacsony fordulatszám tartományban. És végre meg lett csinálva, hogy ha felfele megy a vezető oldali ablak nem bukik előre! :P
Ma Zénél volt arcpakoláson a kicsike na meg egy-két beavatkozás is végre lett hajtva rajta.
Ott:
- motorolaj csere + szűrő
- váltó olaj csere mert nagyon durván öreg volt az olaj
- kipuffogó hegesztése (most ismét szépen duruzsol a kicsike)
- géptető kikalapálása, gittelése, csiszolása
Itthon:
- rendszám tábla világítás: ON
- első hangszórók cseréje (Marklar adott gyárit , most nem zörögnek nagyobb basszusnál)
- biscione kigyók felragasztása :P
- kocsi rendrakása :DDD
Comma olaj került bele, ezt nem ette miután rá lett töltve. Megnézzük mit tud.
Az indexem kanyarodás befejeztével nem ugrott vissza üres állásba és az elakadás jelzőm egyáltalán nem működött. A hétvégén voltam Érden, és sikerült Marklartól többek között ezeket is beszerezni. Most már működnek! :)
Na kellett sokat várni a következő negatív eseményre. Meg lett törve a kocsi bal eleje egy kicsit :( Skodás gyerek indexel-t jobbra, gondoltam bekanyarodik. Hát ő nem így gondolta és ment (volna) egyenesen.. kb 20 méterre lévő benzin kútra akart bekanyarodni.. de gondolta a fene.. Én meg elindultam, és adtam a verdának egy medve puszit..
Kiszedtem az első üléseket, mert ki akartuk takarítani a belsejét rendesen. Akkor vettem észre, hogy valamilyen vezeték van bekötve a vezető ülésbe. Az egyik szál el is volt szakadva. Ezt szig.szallaggal orvosoltam. Most már jelzi, ha nem kötném be magam. :)
Ma sikeresen be lett állítva az első futómű.