Felkerült pár matrica GT ☻ jóvoltából.Köszönet érte.
Ma lecseréltettem kettő az első gumikat,és ha már a gumisnál jártam átnézettem a felniket is.Eredmény 3db azonnali görgőzés,a negyedik ráér a téli gumi felszereléséig.És ,ha már minden oké,akkor elugrottam a futóműveshez is,megnézetni hogy is áll a futómű.
Ma elkészült végre a hifi.
Belekerült egy 4x100 Wattos Mac Energy 6000-es erősítő,30 cm-es Mac Audio mélynyomó egyedi Alfára szabott ládában.És persze helyet kapott egy Loudlink is,az mp3 lejátszás miatt.
166 536km.
Hát sajnos vezérlés csere után három nappal beállt a motor! Elkiabáltam,hogy teljesen rendben van.
Hajtókar csapágyas lett.
Szétszedte a mester,és kiderült,hogy több sebből vérzett.
Cserélve lettek,illetve felújítva:
-Turbo felújítás
-Kuplungszett + Lendkerék
-Főtengely
-Blokk vonalfúrás
-6db hajtókar
-Fekvő és hajtókar csapágy
-Gyűrű készlet
-Tömítéskészlet
-Féltengely porvédő gumi
-Olaj, olajszűrő
-Munkadíj
Ma elkészült a nagy vas!
Komplett nagy szerviz elvégezve.Olaj,vezérlés,vezérműtengely, első rugó csere megvolt.Talán most semmi hibája az autónak,és remélem ez így is marad egy darabig!
166 024km
Javításra került mindkét felső motortartóbakom,melyet én készítettem.
Kíváncsi leszek meddig bírja!
Ma kicsit nekifogtam az autó kisebb (kókányolás) hibáinak kijavításának.Ilyen volt a gázpedál vezetékeinek újraforrasztása,illetve szakszerű szigetelése.
A gázpedál miatt néha az autó hibakódot írt ki,ezért került átvizsgálásra a dolog,többen mondták hogy a gázpedál jeladót kell kicserélni ezért vásároltam is egyet.
Neki is fogtam a cserének mikor láttam,hogy az összes vezetékeket a csatlakozó előtt elvágták,és szakszerűtlenül kötözték össze.Lehet ez volt a hiba!Azóta egyenlőre hibamentes a gázpedál.
A motortérben is volt egy kis dolgom a benzin csövek is cserére szorultak.
Volt néhány csőszakasz ,mely esztétikailag kifogásolható volt,többféle-többfajta cső volt felhasználva, illetve toldozgatva volt.
Új erősített falú benzincső került a kókány helyére,és így már valahogy ki is néz a dolog! :)
Az autót hiányos,sérült állapotban sikerült megvásárolnom,ami azt jelenti,hogy hiányzott a két első dobbetét.Plusz törött volt a ködfényszórók burkolata.
Mivel nem volt dobbetét ezért több hiba is jelentkezett főként érintkezési problémák.Ezeket könnyen és gyorsan orvosoltam egy kis WD40-nel.
Bontásból sikerült pótolni a kettő dobbetétet.
Kapott kettő utángyártott új ködlámpát.
Ma sikeres műszaki vizsgát tett a vas!
Állapot felmérésre is elvittem a gépet a műszaki előtt,és csak a bal első felső szilentek szorultak cserére.