Tagok >> Ákos91 >> 156 2.0 16V Twin Spark >> Blog
- Típus:156 2.0 16V Twin Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Blue Pegaso
Mindenki tudja, hogy az alfákat szereti a rozsda sajnos az enyémet is. Így hát hétvégén megtörtént az alvázvédelem. Lecsiszoltuk az egész alvázat, kihegesztettük a küszöbvégeket, kapott egy kis rozsdaoldót aztán alapozófestéket és végül telibe lett rücsizve (a doblemezek is). Reméelm egy pár évig nem lesz vele gond. És ha már nekiálltunk akkor már felraktuk a szolid sportküszöböket is.




Sajnos egy nem betervezett szervíz történt. Menet közben leesett nullába a kilométeróra mutatója, gondoltam tönkrement majd megcsináljuk. Kis idő múlva kigyulladt a töltésvisszajelző lámpácska. Na irány a szerelő. Rámértünk, töltés nulla. Generátor ki (2 óra alatt ki is jött) Megtaláltuk a probléma forrását. Szerencsére Szpiro első GTVjéből megmaradt a generátor és most azt operáltuk bele. Közben volt egy mikroszíj vezetőgörgő csere. Kipufogó sortömítés csere és persze megkapta a szép tiszta Seleniát.