Mutasd

>> Szerviz2020-08-07

Raktam rá 2 új tárcsát (Brembo)
Megy műszakira hónap végén, más javítani valót nem találtam.
273400km

 
>> Szerviz2020-06-12

A cím nem keveset sejtet.

1mm-es lemezből hajtott küszöböket a helyére hegesztettük. Mindkét oldalt kompletten, nem akartam toldozni-foltozni. Kívül belül 2k epoxy, ha már csáposon volt, akkor levettük a kipuff dobot, mert felette picit felületi korrózió volt, plusz ahol még volt egy pici felcsiszoltam , epoxy után rücsizve lett mindenhol. Kerékjáratokból kivettem a dobbetéteket, szintén ki lett fújva, sterimobbal kimostam a dobbetéteket.

Az új küszöbbe beletoltam 1l sika üregvédőt (5napja meglehet pusztulni a vegyszerszagtól a kocsiban :D) Újra lett fényezve, az új küszöb alját is megrücsiztem fényezés elött. Aztán a végére kapott egy teli polírt a kocsi végén waxal, és egy belső takarítást, bőrápolást. Ilyen ez a karantén :)

 
>> Szerviz2020-05-26

Bal oldalt külső-belső féltengely gumiharang SKF, új váltóolaj

Dobtunk bele egy izzítógyertyát is, mert az egyik meghalt, és idegesített az error felirat indításkor.
270110km

 
>> Szerviz2020-05-25

Nem először, nem másodszor, újra felkerült a koptató.
Nyilván eltörve és lenyúzva várta a sorsát , de megjavitottam , újra fényeztem, és vissza raktam. Középen elvágtam, és csináltam így egy törést. Sokkal jobban követi a lökhárító ívet, bár képen annyira nem látszik.

Ja és a tükörborításokat is visszafújtam kékre.

 
>> Tuning és extra2020-04-30

Betáraztam műanyagra való kerámiából, így felaplikálltam a sajátomra is. Kíváncsian várom a tartósságot. :)

Kerámiázás

 
>> Szerviz2020-04-08

Csak a szokásos típushiba, gondolom nem először olvastok ilyen blogot.
Nincs ínyemre,hogy a biztonsági rendszerek nem működnek megfelelően az autóban, szóval valamit akartam kezdeni az ideiglenes megoldással.
Nagyjából kéthetente fújtam kontaktsprayvel, mára nagyon meguntam.
Elvágtam ,megforrasztottam, zsugorcsöveztem örültem magamnak (nem sokáig) ugyanis még mindig világított a lufi. Hazajöttem, kiolvastam, kontaktos a vezető oldali is. Remek, ma azt is megforrasztottam. A hiba eltűnt.

>> Esemény2020-01-18

GT-nek és a 147-nek is lett végre garázsa.
Az alapot profi kőművesekre bíztam, a betont mixer hozta 6.5m3 ,C20, 6-os betonhalóval vasalva.

Az udvaron emelni kellett egy 30cm-t ez 12 teherautó földet ,és egy kamionnyi mészkövet jelentett.
Kapu elött 12 mèteren begyűrüztem az árkot teljesen ide is sok anyag kellett a befedèshez.

A garázs miatt 3 fát ki kellett vágni, és a kerítést elötte elbontani. Sok idő, munka, idegeskedés, szervezés, és pénz árán végre garázsban állnak a kocsik. A kapuk motorosan nyílnak. A kerítés egyelőre még ideiglenes, tavasszal jön az a project.

A garázs 7x6m Konstal Superline+ , +ajtóval +2db kapunyitó motorral szerelve.

 
>> Tuning és extra2020-01-03

Szerettem volna kicsit lejjebb szigetelni a külvilágra és utastérbe szűrődő hangokat ,ezért kibéleltem a géptető belsejét zártcellás hangszigetelő szivaccsal, külsején alumínium borítással. Igazából időtöltésnek jó volt, mert semmi különbséget nem vettem észre. :D

 
>> Szerviz2019-12-11

Lecsereltem az olajat, igaz nem egeszen 7000km-t mentem vele, de sokat varosoztam, keveset hasznalom manapsag hosszu tavra, es igy lattam jonak.
Illetve kapott 2db bosch ablaktorlo lapatot is.

 
>> Autóápolás2019-11-07

A bal fényszóróm xenonja nem kívánt világítani. Lebontottam az elejét ,és feltártam,hogy hány darab 10ezresbe fog ez nekem kerülni. A trafót kivettem a lámpa alján, pár láb nedvességet kaphatott, már elvolt zöldülve. Kontaktspray mindenhova, levegővel kifújattam és jó lett. A másik probléma a rohadt ledes helyzetjelzők, emiatt majd bonthatom le az elejét mégegyszer.
Továbbá a párásodással nem tudok mit kezdeni a fényszórón...

Ezután még volt egy pár órám, lemostam, fényesítő pasztával átfutottam rajta (durvázásra nem volt szükség) ,azután pedig átwaxoltam a tél elött.