Tagok >> SanyiJTD >> 156 2.4 JTD 10V >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD 10V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Matt gyöngyházbordó
Ma szép napsütéses idő volt, így fel is dobta a téli kerekeket.
Nem egy nagy szám, de ez van :)
Olaj, olajszűrő, légszűrő, gázolajszűrő csere
Óra szerinti km állás 202500km
Olaj : Gulf Formula G 5W40 by: Tuningman köszi!
Nem , nem tapasztaltam sem halkabb motorjárást, sem könnyedebb indulást, és semmilyen másfajta placebo hatás nem ért, mint sok júzert ;)
Minőségi 5W40es olaj, ennyi...
Részt vettünk a Veszprémben 10.18-án megrendezett esti találkozón 2 barátommal.
Természetesen a VIP részlegen is kaptunk helyet, öröm bódottá' :)
A hülyealfások' Sikoly ,és Jigsaw maszkban vették át a McDrive-ban a műkaját, ezzel nagy meglepetést okozva a Mekis csajszinak :DD No comment :))
Megpolíroztam a vasat.
Vásároltam új polírpasztákat,szivacsokat, melyet az Autoglym szállított.
Nagyon tetszik a cucc, jól lehet vele dolgozni. Nem a teknőswax kategória...
Az egész autót visszacsiszoltam 2000-s papirral,hogy a lehető legszebb eredményt érjem el. Talán meg lehet vele jelenni :)
Az egész művelet ~11órát vett igénybe
Mai nappal sikeres műszaki vizsgát tettünk.
2016.09.03-ig nyugodtság!
Két felső lengőkar(TRW) csere, abs jeladó csere, és bal oldalon külső belső féltengely gumiharang csere, valami aranyárú zsírral összerakva.
Óra szerinti 199980km-nél.
Lefényeztem a tükröket, a pajzs melletti léceket, és a ködlámpatakarókat.
Először piros volt a tükör,és a ködlámparács, de úgy gondoltam mégis kell egy kis fekete. A fekete ködlámparács miatt szélesebbnek hat a beömlő, sportosabb.
Egyenlőre ennyi, most műszakira kéne felkészülni...
-Felső lengőkarok, abs jeladó, féltengely gumiharangok, váltókulisszát is kicseréltetem, meg utána nézetek,mert megint van egy kis olajfolyásom, ami bosszantó, tekintve,hogy nemrégiben egy kisebb vagyont költettem főtengelyszimeringre, és mindenféle más kisebb szimering cserére!
Szép kis kálváriát tud okozni egy ilyen kis kütyü!
Lényegében most azért lett cserélve, mert észrevettem,hogy indítás után bekapcsolta random a hűtőventillátort, közben a motorellenőrzés lámpa világított. Hideg-meleg motornál egyaránt.
Írtam a srácoknak, mondták ,ez a bibi, okés!
H.Zolitól kaptam is egyet alfacity-n ,tegnap beszereltem, a hiba megszünt, szóval köszönet!
Amit még észrevettem,hogy azóta 90-en áll a vizem.
Jogosan merül fel a kérdés, hogy méé' hülyegyerek' hol kéne?
Nos, nekem hónapok óta 110fokon állt.
És ,hogy visszakanyarodjak az első mondatomhoz ,emiatt 2hűtőt is cseréltem.
Beszereltünk először egy kiváló bontottat, 110 a víz. De az lehetetlen, jó ,biztos a bontott a rossz, vettem bele egy zsír újat, láss csodát, azzal is 110.
Jó, új taktika, lemértük a kiegyenlítőben a vizet, megfelelőnek bizonyult (88körül), illetve a termosztát is akkor nyitott ,mikor közeledett a 110hez a víz óra szerint.
Vicces, a FES is annyit mutatott ,amennyit az óra.........
Most kicseréltem a jeladót, láss csodát a megfelelő értéket mutatja!
Sálálá, nincs kedvem leírni mit miért, mert csak, és kész :D
Lefényeztem a gépet pirosra, nem gyári piros, szép, sőt gyönyörű élénk színe van.
A japan racing-ek feketék lettek, majd lesz még 1-2 matrica aztán kész!
Kib@szottszép!
A 2K14-es AlfaCity a festői Balatonfüreden került megrendezésre.
Ennek örültünk, szeretjük Füredet, közel is van, a "görög falu" írtó hangulatos hely, sokszor járunk oda.
Nekem tetszett az egész, jobb, mint Komáromba ropogósra sülni, nyilván vannak pro és kontra dolgok, én ebbe nem is mennék bele, tetszett és kész.
Köszönjük a szervezők munkáját!
Ákos156 remek konvojt kovácsolt össze, 35 autóval gurultunk be Füredre!
Pár Bella Macchina matricát kaptam én is, (4et), igaz a tavaly Komáromban 14-et ,de hát nem ez itt a lényeg :)
Reméljük jövőre ugyanitt :)