Mutasd

>> Szerviz2015-06-26

A futóművesnél azt mondták cseréljek gömbfejet, aztán guruljak vissza, mert a többi oké. Így is lett. A kontra anya jobban be volt rohadva,mintha rá lett volna hegesztve. Szétvágtam, leműtöttem, újat kapott, megjárattam, mindent zsírral raktam össze, ahogy kell. Így leírva ,de mocskos egyszerűnek tűnik. Rohadtul nem volt az. A futóműves nem is szívott vele.
Ez is megvan .

>> Szerviz2015-06-22

Lecseréltem a szervó olajat, mert iszonyatosan elhasználtnak tűnt, fekete színű volt már. Pedig kb 1,5 éve lett cserélve, érdekes...

>> Autóápolás2015-06-22

Olyan volt a csomagtér kárpitom ,mint amibe egy kanna motorolaj belefolyt, okádék.
Vettem szürke polár anyagot, ráragasztottam, és visszaraktam.
Így a színe kicsit világosabb,mint az oldal kárpitokénak, de pont nem érdekel, ezerszer jobb,mint volt. Kb. 30perc munka.

>> Tuning és extra2015-06-22

Új kerekeket kezdtem vadászni a kocsira, amit tudtam,hogy már nagyon drágát nem akarok ,mert mindig csak a nagy bukta van belőle. A másik ami biztos volt,hogy olyat akarok ami nincs senkinek (Alfán) vagy legalább ritka.

Így lett Audi RS6 (igen, igen, AUDI)

Rendeltem rá 4db Infinity Ecomax zsír új gumit, melyek 2015ös gyártásúak, 3felnit görgőztettem,hogy minden tuti legyen, gyönyörűen lefényeztettem, majd felgumiztattam, és felraktam a kocsira.
Jelen pillanatban Audi kupakkal megy (gagyi műgyantás) próbáltam Alfás matricával, nem tetszett, leszedtem. Úton vannak a gyári Audi kupakok ,és Alfás kupakok is , majd amelyik jobban tetszik , az marad!

209325 km

 
>> Szerviz2015-06-22

Történt,hogy egyszer csak elment a hajtás a kerekekről , de közben utaztam ki Angliába, se kedvem ,sem időm nem volt vele foglalkozni ,megpróbáltam eladni, kuplung hibásként, mindenki félt tőle,mint a tűztől.

Haza érkeztem ,kiderült,hogy váltó hibás, nem is kuplung. Ami ugye filléres. Szóval elég nagy best buy-t csinált volna aki megveszi. Hát így jártak :D

Ha már váltót cseréltem (egy igen zsír 170ezer km-es váltót sikerült találnom)
kuplung is ki lett cserélve, (bár jó volt a régi ,de úgy gondoltam ham ár szét van szedve) ...

Ki lett még cserélve 2fém fékcső újra.
Cserélve lett a fékolaj, DOT4-es, A váltó TUTELA olajat kapott, a kuplungban új csavarok lettek, cserélve lett a bal első kerékcsapágy is.

Óra szerinti 209325 km-nél történt a csere.

 
>> Szerviz2015-05-02

AMTS (Auto, Motor Tuningshow) magasság (-100mm) vs 90km/h-val elkapott TÜZIFA AZ ÚT KÖZEPÉN (!!!) = kartercsere. Már a "pótvésztarcsi" karterem is fel lett használva. 5W40-el feltöltve /6000kmt ment olajcsere óta/
Kartercsere után a leeresztőnél is folyik az olaj,dejó...

 
>> Egyéb2014-12-30

Elérkezett a pont,hogy szinte nem is tudtam hátra menetet kapcsolni, állandóan kiugrott sebességből.
Gondoltam kiveszem az akksit, akksitálcát ,megfújkodom a bowdeneket, hátha...
Arra a megállapításra jutottunk,hogy az egyik szervócső 2 helyen is útban van ,ezért nem tökéletes a váltás, és a kuplung munkahengernek is útban volt.
Elhúzattam a csövet az útból, mindent összeraktam, és láss csodát, jobb,mint valaha.
Képek sajnos nem készültek.

Már láttam a váltó, és váltócsere munkadíját a szemem elött.
Öröm bódottá :)

 
>> Egyéb2014-12-29

Jobb első ablakemelő szerkezet ki lett cserélve, és a ronda külső vízlehúzó helyett is kapott egy szépet. Megy minden olajozottan :)

 
>> Esemény2014-11-11

Jó ideje világított az izzó hibajelző a műszerfalon.
A csodás kínai ledes helyzetjelzők égtek ki.
Erőt vettem magamon ,volt 2új jobb minőségínek bizonyuló ledes helyzetjelzőm ,gondoltam kicserélem. Beszerelés közben eltört. Wow, minőségi volt ez is.

Na gondoltam magamba jó lesz a sima izzó is, így vásároltam HELLA-t, meg 2db OSRAM sárga index izzót.

Kicseréltem ,persze a balos lámpát ki kellett szedni, ami ugye azt eredményezte, hogy a lökhárítót is levettem. De ha már levettem , kicseréltem a ködlámpa kábelkötegét, és a ködlámpába egy izzót (az is kiégett, hihetetlen). Szóval most fény áradat van.

Ha a motortérben matattam, kipucoltam a MAP senzort, meg egy csomó mindent befújkodtam kontakt spray-vel.

Mára ennyi.

>> Tuning és extra2014-11-11

Beépítésre került egy parkoló radar szett hátra.

Nézd meg a képet. Látod? Nem? Ez a lényeg, ugyanis ez elektromágneses.
Egy szalagot kell a lökhárítóba ragasztani, majd a tolató lámpára kötni.
Eddig azért nem szerettem volna radart, mert azok a ronda szenzorok elcsúfították volna. Így viszont tökéletes.
Fairlane-tól vettem át, kb. 1óra volt a beszerelése!

Youtube-ról videó működés közben. Nyilván nem a sajátom