Mutasd

>> Szerviz2014-06-23

Dög meleg , fekete autó, fekete bőr, no klíma = halál .

Megelégeltem ,úgy döntöttem a klímát feltöltetem. Így is történt ,ahogy megkapta a nyomást, vadul tolta ki a gázt, megtaláltuk a bűnöst az akksitálca alatt, kilyukadt a cső.

Kibontani rengeteg munka, így AWI-val meghegesztettettem, majd Győrben töltettem fel.

Klíma töltés, teljes tisztítás,fertőtlenítés, pollenszűrő csere 20.520.- Mondom azigen!!

Hegesztés 3.000.-

Kocsikázás ezekért ~ össz. 25.000ft. De legalább nem döglök meg benne :)

>> Tuning és extra2014-04-28

Mivel sírba vitt már a fehér felni, pedig nincs meg régóta, így míg kerékcsapágyat cseréltek aláraktam a télit, ezt meg lefényeztem.

Egy gyönyörű szép vörösréz színt kapott, xirallicot is raktam bele (mint mindenbe :D)
Kívül belül fényezve-lakkozva.
Csini :)

Ezzel egyetemben feljebb tekertem a gewinde-t 15mm-el a téli magasságot kapta meg, sajnos hobbi autóból mindennapos kocsi lesz belőle, és nagyon kényelmetlen volt (betonkemény volt, pattogott).

Így most ha csak +15mm is, de teljesen más az autó karakterisztikája!

>> Szerviz2014-04-28

Nem tervezett csapágy csere.
Hirtelen rohadt hangos lett, kapott tökéletes bontottat, ez kihúzza még jóideig, kompletten csonkállvánnyal cseréltettem, sajnos a rossz hír,hogy az ABS jeladóm tönkrement, így azt is kell vennem.
Az összeg munkadíjjal értendő.

>> Egyéb2014-04-17

Mivel 215/40R17-et nem találtam értelmes áron használtat, meg annyira már nem is ragaszkodtam a /40hez, ezért 215/45R17-t kezdtem el vadászni.

A végén arra jutottam ,hogy vásároltam 2 újat, bár sajnos a negatív dőlés miatt a belseje sokkal jobban kopik, ezért is nem akartam annyira újat venni rá, de aztán mégis új lett.

Sunny Sn3970-t választottam.

Idén lekoptatom elöl a /40-et ,és akkor oda is vásárolok /45-öt.
Most erre futotta, vagy nagyon erre se :)

A gumisnál persze nem tudták megemelni a kocsit emelőn :D
És az alacsony profilú krokodil is csak akkor ment alá ha megemeltük kézzel a sárvédőt :D
Na mindegy fent van, végre nem éktelenkedik ott az a ronda mankókerék (amit már lefújtam fehérre, és kapott olyan design-t ,mint a Japan Racing-ek :DDD)

>> Egyéb2014-03-29

Jobb hátsó defekt, + gumi kuka, hála isten, nem is tudtam mi hiányzik az életemből.
215/40 úgyis olyan kva gyakori méret. JANEM! Szóva lehet váltok /45re!

Ja és ,hogy tetőzzük a boldogságot nem nyílik a bal első ajtó, szétakadtak a rudazatok, egyszer már jártam így... Gyerekek, kurva hülyén néz ki egy ilyen autóba jobb oldalt beszállni....

Nem az én napom...

>> Esemény2014-03-25

Részt vehettem a Tuning Show-n az autómmal, kint voltam minden nap, sőt kiállítóknak már csütörtökön mennie kellett.

Reggel indultam Veszprémből (8kor még volt egy vizsgám) egy cimborámmal mentem, 2óra alatt felértünk. Elötte nap már kapták a tunerek a fülest,hogy NKH ellenőrzés lesz a Hungexpo elött, amire eddig még soha nem volt példa. (Ha lenne hányás smile tele raknám itt vele a blogpostot, gusztustalan dolognak tartom)

Végülis nagyon-nagyon jól éreztem magam, láttam sok gyönyörű autót, nagyon-nagyon szép hostess lányokkal dugig minden stand!
Amit látok,hogy van még hova fejlődni az autóval 90mm ültetésem sok autó mellett úgy mutatott ,mint egy terepjáró, a következő szezonra rágyúrok a sziszegős futóműre (air ride) :)

Elmaradhatatlan fotók a 4C-nél és az Alfás hostessekkel :)

Vasárnap kora este kellett kiüríteni a csarnokot, azt rebesgették a népek ,hogy mindkét oldalra kiállt az NKH, de egy privát kapun elhagyva az expot sikeresen kijutottunk!

Jövőre ugyanitt, keményebb összeállítással :)

>> Tuning és extra2014-03-24

A motortakarómat is lefényeztem ,holott már egyszer megtettem ,csak olajos lett ,és annyira nem szerette a lakk a féktisztítót :-)

A showra meg azért megcsináltam minden apróbb részletet amit csak tudtam, meg nem volt horribilis összeg.

Grafitszürke lett, a feliratot fehérrel húzkodtam ki ,így elmosván ecsettel, tehát nagyon érdekes ,és különleges, viszont lehet átfestem rendes fehérre, majd meglátom!

Kapott 2 réteg lakkot, megszáradt, felraktam. Kész!

>> Tuning és extra2014-03-24

Volt az elején pár kisebb hiba, így lefényeztem, fényes lett, xirallic szemcsékkel (barna és kék) , 2nap száradás után visszacsiszoltam az egészet 2000-es vízpapirral,majd kapott egy 2 lépcsős 3M polírt, aztán egy wax réteget.

Üvegtető feeling ON.

>> Tuning és extra2014-03-17

Minden esti autózásom gyertyafényes volt, és itt most nem a terülj-terülj asztalkámra kell gondolni, meg a csinos leányzóra az oldalamon ,hanem a lámpáim fényereje egy gyertyáéhoz volt mérhető körül-belül.

Beállíthatatlanok, az autó elött 2m-re elhaladó hangyákat kiválóan észleltem éjjel.

Ennek felelősei, az új, utángyártott DEPO lámpák, amibe új kora óta nem működnek a helyzetjelzők (se a led, se a halogén) , beállíthatatlanok, max állásba is a kocsi elé világít. Rendesen féltem közlekedni este az autóval...

Ennek véget kellett vetnem, 4 lámpából csináljunk 2-t.
Az új lámpákon a "búra" tökéletes volt 0 perces kora óta fóliázva volt, így azt szerettem volna átműteni a gyári CARELLORA. Sikerült is, a végén beleapplikáltam a hónapokkal ezelött megvásárolt xenon szettet is a refibe, itt az erdő között rengeteg a bambi...

(Nem azért nem került be a xenon ,mert lusta voltam, hanem mert állandóan gond volt a gyári kábeleivel, de karaktert erre az ügyre többet nem is ütnék le, mert biztos vagyok benne ,hogy valami szívbaj elvisz így a 20-as éveim elején... :D )

A xenon izzó se fért bele a gyári helyére, kicsit kellett fúrni faragni, megszoktuk már...
Végülis össze állt, a lámpafóliát le kellett szednem ,mert annyira nem "lájkolta" a 180fokot a sütőben, vagy fél óra volt lesikálni a lámpáról a ragasztót, frenetikus kikapcsolódás, próbáljátok ki. (ne!) :D

Persze rakok rá másik fóliát ,csak épp nincs. Azt a pár napot kibírja talán :P

A xenon 6000kelvin színhőmérsékletű, a tompított Osram Night Breaker +

Konklúzió : Látok éjjel is !

>> Tuning és extra2014-03-11

Két féle verziót hallani!

- Cserélni kell átvezetőt ,hogy belehessen rakni FL kormányt.
- Semmit nem kell csinálni, csak felrakod és jó.

Na akkor most írásban is megcáfolom mindkettő állítást.

Átvezetőt nem kell cserélni , először én is azt hittem ,mert az FL kormányon felül, még az FL elötti kormányon oldalt mennek be a kábelek!
Viszont a kis műanyag gyűrűt benyomva forgatható, így abba az állásba rakod, ami neked jó.

Felraktam a kormányt, fú de happy, dugnám össze a kábeleket, de hoppá!
Aztán ,hogy lesz nekem dudám? Ugyanis az FL elöttibe nincs olyan csatlakozó (legalábbis nekem nem volt)

Tanakodás, gondolkozás, semmire sem jutottam, így egy kis segítségért szaladtam.
Hamar megállapítódott,hogy a gyári duda vezetékeit hova kell majd forrasztani a kormányra (ja, felmegy egybe, semmit nem kell csinálni......:) )

A nyomó érintkezők ,vagy nem is tudom ,hogy jellemezzem fém részéhez kell forrasztani. Nem mindegy hova, de ha nekiállsz, és próbálgatod ráfogsz jönni hol szól!
Onnantól kezdve nem nagy ördöngősség!

A gyári kábel ehhez a művelethez rövid, meg kell toldani. Nekem forrasztva, és zsugorcsövezve is lett ,javaslom mindenkinek elvégezni!

Jó pár óra, de végre fent van az FL kormány,és működik a duda is!