Tagok >> SanyiJTD >> 156 2.4 JTD 10V >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD 10V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Matt gyöngyházbordó
Lecseréltem a fa kormányt egy gyári bőr kormányra.
Csere menete :
-Hátulról 2db imbusz csavar fogja a légzsákot (5ös), csatlakozót széthúzzuk.
-Utána lesz még egy csatlakozó,azt is széthúzzuk.
-Középen egy nagy anya fogja fel a kormányt. 24-es dugófej kell rá.
Ha azt is lekaptuk le kell jönnie a kormánynak.
Kinek könnyen,kinek kicsit nehezebben.
Én segítségül kellett hívjam a kedvenc gumikalapácsom...
Mehet minden vissza a helyére,és kész is vagyunk.
Fa betét száműzése vol. 2. :)
Ma behúztam az utastérbe a hifi kábeleit.
A bal oldalon megy a táp kábel, a jobb oldalon az RCA, ahogy a nagy könyben megvan írva.
Ha már szétbombáztam ott mindent lefújtam a levélrácsot matt feketére, majd matt lakkoztam, mert elég rondán nézett már ki.
Vezetékelés közben megejtettem az üregvédelmet. A küszöbök belsejét fújtam ki, és a levélrács alá is fújtam, biztos ami tuti alapon.
1,5 flakon ment el, 500ml darabja.
Még 3ezer forint sincs, de nagyon sok fejfájást megelőzhet.
Ajánlom mindenkinek elvégezni!!!
A hifi elrendezés nem végleges, perpill csak be van dobálva...
Képek később
Update : Már nem csak bevan dobálva, hanem szép rend van. Erősítő az ülésen, elötte a ládikó, így semmi sem látszik. Tökéletes szerintem...
Sikerült egy újabb hiányzó komponenst beszerezni a "Hifi projecthez" .
Vagyis lényegében már csak ez hiányzott,minden mást megörökölt a FIAT-ból.
Egy Infinity mélynyomóval(MADE IN USA) támogatom meg a hátul ülőket egy kis masszázsra. :)
Réges-régen már volt ilyen nyomóm, tetszett, most nagyon jó áron hozzá tudtam jutni.
Zárt ládám volt itthon, még az X--ion doboza volt, abba bele is raktam.
Egy zárt 28L-es ládáról van szó.
300W RMS-t tud a hangszóró, ez bőven elég lesz, nem akarok már "falat bontani"...
És ,hogy miből fog állni ez az egész?
-Varta 74 Ah-s akkumulátor
-Phoenix Gold 25mm2-es táp kábelek
-Neotech KHS-321-es RCA /kígyóbőrözve/
-Pioneer DEH-P88RS fejegység
-Audio System Twister F2 280 erősítő
-Audio System Radion 165 komponens szett
-Infinity Reference mélynyomó, zárt ládában
A héten szeretném behúzni a kábeleket!
Sikerült vásárolnom végre gyári MOMO bőrbelsőt, ajtókárpitokkal!
Amit gyorsan be is szereltünk, leápoltuk.
Ajtókárpit cserénél bekerült a puntómból átmentett első szettem is:
Audio System Radion 165, csipogókkal,hangváltóval.
Az összes ajtót kifújtam üregvédővel.
Az üregvédelem még folytatódik..
Következő a kormány ,és a váltógomb bőrözöttre cserélése lesz, rajta vagyok az ügyön :)
Műanyagok is le lettek ápolva epres illatú szilikon spray-vel.
Helyére került a sportcsomagos box.
Műfa helyett kapott műkarbont. A két rossz közül ez a jobbik :D
Hamutartó nem járt hozzá ,így az carbon fóliát kapott.
Illetve visszakerült a Pioneer P88RS-is nagyon szépen illik a képbe.
Váltógombot,és a kormány szeretném még bőrre cserélni...
Végre visszakaptam az autóm, megvan a rendszámom is!
Nagy a boldogság! Mostmár tényleg van egy igazi ALFÁM :)
Vicces a biztosítás olcsóbb lesz, mint a Puntomra .... :)
Rendszámtartó természetesen offolva lesz!
-Olaj (Mobil 5W30)
-Olajszűrő
-Légszűrő
-Pollenszűrő
-Üzemanyag szűrő
Most jutottunk el a cseréig, 9.000km volt az előző olajba, így cseréltük.
Azért a légszűrő meg a pollenszűrő valami brutálisan piszkos volt...
Holnap megy KPM műszakira a gép :))
2012.10.02. Csütörtök!
Elvitték a Puntómat...
2 évig volt velem, ezen tanultam meg mindent.
Ezen idő alatt sikerült 5 szín variációt összehoznom rá.
(szürke-kék-matt fekete-barna-fehér)
Igazi kis kaméleon volt :)
Több száz munkaóra, és több százezer forint után őt sikerült összehozni.
(A végére már a milliós tételt is átléptük....)
Vártam már,hogy elvigyék, ugyanis kellett ahoz,hogy a 156 projectemet előre lendítse.
Egyik szemem sír, a másik meg nevet.
Viszont biztos,hogy sok boldogságot fog hozni az 56' :)
Ha a jó isten is úgy akarja szerdán már papirokkal, MAGYAR RENDSZÁMMAL hozom haza. Úristen.... Alig várom!!!
Utolsó képen az látható ,hogy miből lett a cserebogár.
Nagy örömömre bekerült a powerbox az autóba!
Az egész nem jöhetett volna létre zee cartárs nélkül. Ő intézte, köszönet érte neki!
Olaszországból lett rendelve, italianspeed.it-ről.
Mondjuk nem italianspeedeset kaptam,hanem Drakebox2-t de lényegtelen :D
/Egyébként ua. csak a matrica más rajta/
Nézegettem, unalmamba feldobtam kicsit, nem tetszett az a színes csicsás gyári feliratot.. Alapból "carbon" mintás volt a doboza, így én is azzal fedtem le az eredeti logót, és kapott tőlem egy Novitec(micsoda képmutatás :D) ,és egy Alfa Romeo matricát.
4-5 munka nap alatt haza is ért, FedEx hozta repülővel.
Kaptam linket amin nyomon tudtam követni, így jött :
FIUMICINO(Italy)->Paris(France)->VIENNA(Austria)->
VECSÉS(Hungary)->BUDAPEST(Hungary)->NYIRÁD(Hungary)
És ,hogy valami tapasztalatot is írjak...
Érezhetően gyorsabban pörög az autó, nyomatékosabb lett, ez tény.
1-9 fokozat között lehet állítani, 9-esen elvileg 190nyihaha jönne le a draketuning.com szerint, na az egy baromság.
6os beállításon találtam a legjobbnak,most ez marad.
160Le-t viszont röhögve tud... :)
Tehát a konklúzió:
Hoz teljesítményt, rugalmasabb, főleg nyomatékosabb lesz az autó. Ezért a pénzért nem lehet nagyobb teljesítményt elérni semmivel!