Mutasd

>> Szerviz2021-05-24

Múltkori után be lett állítva a kerék összetartás és ki is lett légtelenítve a kormánymű.
Kipufogó új tömítés.
Felület kezelés a sebességváltó területén, bölcső és akkumulátor tálca.
Szívó oldali turbóra csatlakozó cső repedés végett cserélve. A bontott de jó állapotú csőre új dugózás került. Egy cső darab, vége lezárva és felül megperemezve. Képen az alsó az új ;-)
Klíma cső is cserélve mert ez már maszekolva volt. Mikor megvettük még úgy ahogy hideget fújt a klíma, de az utóbbi időben már nem is kapcsolt be.
Motortér összerakva.

 
>> Szerviz2021-05-08

Vissza került a bölcső, friss szervó olaj, Fiat Tipo TD fogasléces kormánymű. A régi szivárgott. Mérés alapján ez 10 mm-el hosszabb mint az előző, bár lehet ez a méret nem pontos . Talán a 145 146 TD verzió lehet ugyan ez. Sallangok átkerültek a régiről, de lényegében ugyan az. Kell majd a kormányművet légteleníteni és a kerék összetartást beállítani. Ahogy néztem az axial csukló menetes részét, simán lehet annyit rá tekerni a külső összekötőre mint amennyit igényelni fog. Ha kormány eltér pár fogazatot esetleg egyenes pozícióban akkor az is utána lesz állítva, de ez csak kipróbálás után derül ki. Ha minden jó akkor kap a bölcső alja is festést, ahogy kiszerelve felülről is kapott. Lengőkarok, axial csuklók és külső összekötők újak.. Korábban cserélve volt. Üzemanyag csepp tálca is felkerült.

 
>> Szerviz2021-05-07

Az idő megette az alábbi dolgokat :
-üzemanyag szivárgása esetén van egy terelő tálca ami már nem látta el a feladatát hogy ne a kipufogóra cseppenjen az üzemanyag ha gond van, ez kijavítva
-Bal első tárcsa védő lemeze szintúgy... Sajnos ebből nem kapni újat, de a másik háromból még igen, úgy hogy ezt is fel kellett javítani. Hátul újak vannak, a jobb első pedig még jó állapotban volt, de abból is lett új csak felesleges lett volna cserélni.

Az első futómű bölcső része lekerült. Sikerült bebökni alá a csavarhúzót, pedig már úgy voltam vele hogy több kasznis meló nem akad, de mégis. Így végezetül helyrehozva :) A külső lemez tűnt el, a mögötte lévő szerkezet amibe a futómű csatlakozik az épségben maradt.
Előtte már valaki foglalkoztak vele, mivel vastagon be volt kátrányozva. Mehet vissza a bölcső most már..

 
>> Szerviz2021-04-16

Szigetelés a 4 taposóra, majd a gyári réteg és végül egy újabb felső réteg az elsőkre, kirepedezettség végett. Elektromos kábelek vissza fűzve, küszöb üregkezelő lyukak kupakjai visszahelyezve. ABS hátsó csatlakozók visszafűzve.

 
>> Szerviz2021-04-16

Vissza került az üzemanyag cső az alvázra és a védő burkolata
Hátsó féknyergek belső fele is kapott festést
Első ajtón lévő vízterelőkről szerettem volna matrica eltávolítóval leszedni a feliratokat, de az óvatosság ellenére a bal oldali elrepedt. Szerencsére volt itthon egy Heko márkájú vízterelő párban. A régi Satuna volt, számomra kissé nagy is.
Kuplung pedál gumija ki lett cserélve

 
>> Szerviz2021-04-12

Új jobb hátsó gumi fékcső és réz fékcső.
Küszöbök, padlólemez javítás. A küszöbök külseje belseje kijavítva, merevítések megcsinálva. Padlólemez vízkifolyók és szokásos rohadási helyek kijavítva. Alapozó, karosszéria tömítő és alvázvédő. Küszöbök belseje üregkezelve. Kasznis meló kifogyott, mehet össze lassacskán. Következő művelet a kormánymű csere lesz mivel szivárog. Aztán csak apróságok már...

 
>> Szerviz2021-01-22

Előzőleg elsimították a rohadást, én most csak kalapáccsal levertem róla. Emelési pont megerősítve. Festés csak ideiglenes míg nem kap telifényt.

 
>> Szerviz2020-11-05

Bekerült egy kis időre ez a tuning lámpa, asszonynak ez a fajta is nagyon tetszik, de vissza is került a gyári mivel mint megtudtam ha nincs bejegyezve a forgalmiba akkor műszakin bukó dolog.

Kilométer óra számláló égő csere

Alfás rendszámkeret + tolató kamera bekötve

Üzemanyag csőre vissza csapó szelep. Ennek története hogy indítás után egy két percig hullámzik az alapjárat. Mikor már jó a legközelebbi indítás után ugyan úgy csinálja. Szivárogni nem szivárog, még arra gondolok hogy ennek ellenére valahol fellevegősödik. Ha más nem még az úton való megjáratásnál remélem kidolgozza és nem tér vissza. Ezt még orvosolni kell.

Hátsó ablak mosó javítva és ablaktörlőt is sikerült rendesen rá állítani hogy ne maradjon ki egy egy rész. Most már szépen tőről. Csomagtartó részén az elektromos kábel és vízcső elvezető tartó cserélve, törött volt. Az kalaptartó egyik beakasztó füle is cserélve mert ott már egy utólagos megoldás volt.

Csomagtartóra a burkolatok vissza kerültek, ennek egy része cserélve mivel a régi össze volt karcolva.

Hátsó ablakszál fűtés hol működött hol nem. Cseréltem a rá csúsztatható sarukat, de nem ott volt a gond. A hiba oka a biztosíték táblában a relé egyik lába nem jól érintkezett. Ez javítva. Az ablakszálak ellenőrizve és felülről a 4. sor nem működött, ez javítva.

Hátsó lámpa zárófény nem működött amióta megvettük az autót, a hiba hogy a vonohoroghoz kapcsolódó kábel kötegbe volt belekötve, de a lámpába már nem jutott vissza. Én nem tudok olyanról hogy a futón kellene zárófény, a többi autón sincs. Most már ezen sincs. Kábelokat szépen elvezetve és szigetelve mert ott is voltak hiányosságok.

Csomagtartó padló részét is kellett javítani illetve festeni, pl középső kupak a pótkerék alatt, bal és jobb oldali vak dugó a sarokban, ami a tetőablakos felszereltségben a víz kifolyó cső helye, de itt csak van. Ezek környékét megkezdte a rozsda, kicsit nagyobb lyukat csinált. Ez mind befoltozva. Kapott alapozót és alvázvédőt.

Csomagtartó kárpitozás vissza került. 'C' oszlop belső műanyag elem mindkét oldalon cserélve, szintúgy karcolások végett. Végül össze állt a kép.

 
>> Szerviz2020-09-04

Tank teljes takarítása. Kívül vastagon megült a gázolaj és a pór, mivel szivattyú tömítése nem volt jó.
Belülről is átöblítve a tartály és kapott új tömítő gyűrtűt.
A szivattyú alján és a tank kimenő csövön is volt egy egy utólagos szűrő, ezek kikerültek belőle.
Motortérben az üzemanyag szűrő cserélve újra.
A fékcsövek hátulsó részének 4 szakaszát újból kellett csináltatni.

 
>> Szerviz2020-08-31

Másik hátsó futómű felkerült.
Rugók közepében beütközés gátló gumik bent voltak, így most már van.
2 db lengés csillapító jött a futóművel együtt át erre. (az előzőnél az egyik jó volt a másik kuka volt. Megszorult.)
Stabilizátor rúd is cserélve.
Lengőkarok a régiek (JTD-Facelift) maradtak.
Az új futóműben a gyári szilentek egészségesek.
Rugók az eredetiek (JTD).