- Típus:166 2.4 JTDm 20v Spotronic DISTINCTI
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:GRIGIO RIALTO 612
AlfaCity-re nem jutottam el, de a közeli gyorsulási versenyre, ami egybe volt kötve egy FiatAlfaLancia találkozóval igen. A pályán kaptunk egy órát kipróbálni az autóinkat és egy 2. helyezés lett belőle.
Minket is utolért a fűtőradiátor cseréje. Fűtéskor fagyálló szag kezdett terjengeni az utastérben, és a középkonzol alatt is megjelent egy-két rózsaszín csepp. A klímagáz is cserélve lett.
265000 km
Tavasszal elmulasztottam a pollenszűrő cseréjét, most bepótoltam. Elértük a 250e km-t. Volt még egy kis égőtuning is.
Elhagyta az erő a vasat. Nem ment, csak vánszorgott. Diagnosztika: P1102, légtömegmérő. Próbálkoztam a tisztításával, de eredménytelen volt. Kapott ugyan olyat mint a gyári, ami benne volt: BOSCH 0 281 002 598 Most megtáltosodott a "kicsike".
248e km
Bal felső lengőkar csere, mert kopogott és nyiszogott. TRW-t TRW-re, a kopogás megmaradt. 248e km
Autópályázás közben fura hang, csökkent teljesítmény. Hazaérve megállapít, felső turbócső lyukas. Alfás Viktor-t hívom, SOS. Magyarázza, "önvulkanizálósgumiszalag" segít. Nem is tudtam, van ilyen. Viktor leírása alapján ráteker, visszaszerel és MEGY! Kösz Viktor! Új csövet keres, Bárdi, 250€, dugják fel. Netet búj, spanyol szilikon, megrendel innen. Megjött, stimmet, felszeret, próbál...
Rendeltem innen szilenteket az első-alsó lengőkarokba, a megfáradtak helyére. A cseréjük nem ment zökkenőmentesen. Most tesztelés alatt vannak. (245e km)
A szervizem nem ért rá, nekem viszont volt egy kis szabadidőm. Kicseréltem a beragadt kézifék zsinórokat.