Trumpf (NagyVad) - főkép

Petya77 cartárs készített egy pár fotót rólunk...

 

Nem biztos, hogy csak a karikás/patkós felnivel Alfa egy Alfa. Szerintem a sokküllős is van olyan dögös, és erre van bizonyítékom is:
(ma a kerékcserén kívül fékfolyadék csere és szervóolaj csere is volt, utóbbi csak a tartályban, de ott kétszer)

Tegnap végre felkerült a laminálással kijavított és feketére lefestett kartervédő a nagyvadra. Nem volt nagyon összetörve, ezért nem cseréltem.

A kocsi fara most kapott új szilenteket. A régieket poliuretán PowerFlex-ekre cseréltük.
Mindent beszereztem amit gyártanak hozzá, + a csonkállványban található úgyn. unibal-okat is cseréltük (állítólag ez felel a passzív hátsókerék kormányzásért). A fara stabil lett, de a kerékdőlés nem állt helyre. Hátul az előírt kerékdőlés -1,05° (+-0,33°), jelenleg pedig -1,78° és -1,62°. Valószínűleg a felső lengőkart is cserélni (szilentezni) fog kelleni?! Valakinek ötlet? (az utolsó képet nem én készítettem, de így néz ki az enyém is)

Október 10.-e volt, már majdnem féléve nálam a tekenő, ideje volt megnézni a füstgáz visszavezető szelepet. Egy kis korom kijött belőle, innentől kezdve adalékkal javítom a naftát, hátha csökkenti a koromképződést. (Vagy le kellene dugózni? dugó=1-es pozíció)

 

És ami törött volt, most újra ép. Ha valakit érdekel, csak villogjon rám :)

update: A lemezkékben 2mm-es lyukak vannak, M2-es csavaroknak, nekem odahaza csak M3x25-ös csavarjaim voltak anyával, ezért átfúrtam a lyukakat és lecsiszoltam a kilógó csavarvégeket. Megpróbálok olyan verziót készíteni aminél a menet az eggyik lemezkében lesz (M3). A negyedik anya a zsanér közepében van. Ha valaki kér az újított verzióból, csak szóljon.