Mutasd

>> Egyéb2013-10-18

Hát már elég régen írtam ide utoljára, de mentségemre szóljon legalább az autó jó úton halad. Én még nem annyira, de a szerelő aki a segítségemre van már állítja, hogy látja a fényt az alagút végén! Mióta bakra tettük az autót elég lassan de biztosan szépülget. Az első futóművet már rendbe tettük teljesen, már csak a hátsókon dolgozik a szaki, és amíg ő azon mesterkedik, hogy az autó stabil legyen és meg is álljon, én azon dolgozom, hogy menjen és szép is legyen. A motorteret teljesen kipucoltam, rozsdát kicsiszoltam, majd jöhetett a WÜRTH- ös csodaszer a rozsdaátalakító folyadék. Ezek után korrózióvédő alapozó, majd matt fekete fújás. Apróságokat, műanyagokat természetesen pirosra fújtam ( hát milyenre lehetne ha nem pirosra :) ). Alul is minden le lett festve, levédve a korrózió ellen. Közben Ell Cartársnak köszönhetően bekerült egy szinte új hűtő is a helyére ezzel majdnem megkoronázva a motortér felújítást, még egy két apróság és ezt ki is pipálhatom. Természetesen a szakival kicserélünk minden szilentet amit csak kell, viszont nagy meglepetésemre nagyon sok elég jó állapotban van úgyhogy nem nyúlunk hozzá. ( ez utóbbi sor biztosan szúrja egyesek szemét, pláne akik azt vallják hogy ha csere akkor párban és mindent és hajajj. Én is precíz vagyok ilyen téren de a mi jó azt minek bántsam??! Majd ha nyerek a lottón ). Mikor mindezekkel megleszek: Kasztni, motor, futómű, akkor lesz folytatása a Beltér írásnak is de arról most elég annyi, hogy azt használom raktárnak, mert szinte nem férek el a garázsban.... A képek szerintem szemléltetik az állást. Az elkészült futóművekről majd később teszek fel képeket, amikor teljesen kész lesznek.