MEO - főkép
>> SzervizAlfa 156 1.6 ts // 2015-10-16

szeptember 30. törlesztettem régi adósságom... kb 2 éve a fiókban porosodó vezérlésmódosító beszerelésre került a dock autó által illetve megtörtént a teljes vezérlés csere.....következő feladat a hidrótőke "kopogás" megszüntetése lessz...

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 ts // 2014-08-02

Az elmúlt héten kicseréltem az első felső lengőkarokat, ezt követően , ma a futómű beállítása is megtörtént a Gyömrői szerelőnél.Egy próba menet után úgy tűnik minden klappol. Majd figyelnem kell, hogy a gumi milyen ütemben kopik. Az minden esetre bizakodásra ad okot, hogy ahol eddig "nyikorgó" kerekekkel fordultam el, most egyszerűen csak "feszesen" elfordulok és semmi hang. A lengőkarok Fastoriginal márkájúak, majd meglátom mit tapasztalok a számomra ismeretlen márkával.Költségem:..22600+4000 Ft
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_wishbone_replacement.shtml

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 ts // 2014-07-04

-adatkábel 5500 Ft.
-alufelni .... cartárstól 40000 Ft.
-kerékcsavarok a felnikhez 7000 Ft.
-levegőszűrő 3000 Ft.
-lambda szonda 7000 Ft.
-műszaki vizsga 25000Ft.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 ts // 2014-04-13

Rutinszerű (2.) olajcsere.Selenia 20K és Alko olajszűrő. Levegőszűrőt most nem cseréltem, mert amikor az LMM tisztítást elvégeztem akkor a sérült légszűrőházat hosszú távra "lezártam" így most azt nem bontottam meg.Emlékeim szerint "ránézésre" nem is nagyon indokolt a cseréje.
Költségem:Selenia 10000Ft.; olajszűrő 1300Ft.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 ts // 2014-04-04

A Jármű alapjárat ingadozással, leállással és minden egyéb kellemetlen szituációval lepet meg mostanában. Ebből elegem lett és kénytelen voltam 1.5 hétig OFF os al melózni járni-de mindegy nem ez a lényeg -. Közben sanyi155 kétszer végzet hibakód kiolvasást és törlést -melyet ezúton is köszönök-. A két kiolvasás között eltelt pár nap és csak a holtponti jeladó jelenetkezet mindkét alkalommal, más egyebek mellet.
Valószínűleg korábban-az első gyanús jeleket tapasztalva - Én még tudtam bonyolítani az amúgy is necces helyzetet, azzal hogy alkalmaztam egy LMM és egy Pillangószelep tisztítást is, -rájuk is fért-majd ------pillangószelep resetelést------ cartárs javaslatára
"Fölösleges" költekezésbe és bizonytalan eredményű alkatrészcserékbe ez utal sem akartam belebonyolódni így elsőre a legolcsóbb lehetőséget próbáltam ki. Bontóban vásároltam egy holtpont jeladót 3000 Ft-ért . Röpke 2 óra alatt ki vettem a régi HOFFER márkájú holtpont jeladót ami kb 10 000 km bírt ,és be is építettem a bontott BOSCH t, és ezt követően biztos ami biztos megcsináltam még egyszer a pillangószelep resetelést. Úgy tűnik ez meg is oldotta problémát.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 ts // 2014-03-20

Műszerfal sebességmérő izzók cseréje.
Bal oldali "helyzetjelző és tompított " izzók cseréje
1800 Ft.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 ts // 2014-02-20

Gecsa cartárs blógja és útmutatásai alapján lettek kicserélve. Ez úton is köszönöm segítségét.
Starline csapágyak lettek beépítve mindkét oldalra mindösszesen 30000 Ft költséggel. .....
2017 11 30 . 60 000 km vártam tőluk , ami nem sok. Majdnem sikerült is teljesíteniük!

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 ts // 2014-01-14

Ma kicseréltem a a feszítő görgőt. Költségem 12500 Ft.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 ts // 2013-11-20

Még valamikor szeptember közepén a Monori fényező lefújta a hátsó lököst. Most így, egy kicsikét tarka. Az új gyári kódszámú szín és régi megkopott felületek között azért lehet látni árnyalatbéli különbségeket. A motorháztető most a legcsúnyább karosszéria elem. Valamelyik előző tulajnál történhetett valami malőr, mert az amúgy is megkopott lakk alatt valami koromra emlékeztető szennyeződés kezd átlátszani. Majd tavasszal valamit ezzel is kezdeni kell.

Túl vagyok már bőven az első 10000 km -en sőt a napokban jubiláltam 140000 Kmó állással. (Ha az óra korábban nem volt visszatekerve) Ez idő alatt 1l selenia 20K töltöttem bele a motorolaj csere óta. Korábbi reményeimet, most a mért mennyiség alátámasztja. Nem gondolom, hogy kimagaslóan jó de rossznak se tartom.

 
>> EgyébAlfa 156 1.6 ts // 2013-11-15

Klíma
Ezzel a ,,tekergetessel" lehet ki-be kapcsolni a funkciot. (Bar azt irod nem mindig csinalja, ami erdekes, de hatha segit)

- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást (- ha a klíma be van kapcsolva, akkor kapcsold ki)
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást

Nalam is bekapcsolt gyujtas raadasra, de ezzel megoldodott a problema...



A kormányművet és a motort is tartja, valamint a váltókart tartó lemezt is le kell szedni hozzá. Nem olyan egyszerű ahogy leírtad:(
előzmény: Szabeee // 2013-11-14 22:35:58 (142247)
Szabeee2013-11-14 22:35:58 // 142247
Meg tudja nekem valaki mondani, hogy a váltónál milyen szimeringre van szükségem? Ill. ha szétkötöm az alsó lengőkart, valamint a stabilizátor-összekötőt, akkor le tudom venni a bölcsőt stabilizátorral és alsó lengőkarokkal együtt vagy az tart valami mást is?
156 kuplung rendszere
.hogyan működik a 156 kuplung rendszere? igazából csak a hidraulika rész érdekel, a fő henger nyomja az olajat, majd ez az olajnyomás széttolja a kinyomócsapágyat... ennyi? mert akkor nem értem, hogy miért nem lehet légteleníteni a rendszert... tudna valaki segíteni? :)
Elvileg nem nagy művészet légteleníteni. A működése annyi emit leírtál