El látogattam Lacházára , nagyon jó időt nem sikerült futni ,de átlépő alapján nagyon erős az autó, és második helyre elég is volt , még az a jó saját építés előzőtt csak meg.
Legjobb idő: 12.761mp 193km/h (utcai gumival)
Elég sokat szívtam a turbó beállításával , és sokszor volt sajnos túltöltése , mikor rá jöttem a hibára már késő volt, a turbó picit bele ért valamikor a házba , bár nem tudtam bele feszíteni mikor le vettem de nyoma volt, éltem a garanciával és vissza küldtem nekik, cső leömlővel is szívtunk , már 3dik autón volt ez nekem és összesen 4 turbó volt rajta , elfáradt , gondoltam amíg a turbó garizni van be szerzek egy TBI leömlőt és arra lesz fel rakva a turbó.
Sikerült fel rakni és hibátlan működésre bírni , már mentem vele , voltam másik versenyen is , egyelőre hibátlanul működik , kifujás mentes repedés mentes minden .
Egy barátom megkért vigyem egy kört , tetszett neki az autó , 4be el nyomtam neki felpörgött és a 4dik fokozat le fogazodott, padon jelenleg 680nm egy kerékre szerelhető kütyüvel utcán pedig 740nm mértünk szóval semmin nem kell csodálkozni, most kapott egy másik váltót és át raktuk a spert, most ismét hibátlanul üzemel a teknika .
Képeket mellékeltem mindenről.
km:209.600
Végre meg érkeztek az injektorok, nagyon ki sem kellett kérdezni a dolgot , nagyon kicsivel 1000us nyitás felett már jött a ki gondolt lóerő, nyomásban 3,2baron megyünk .
Valószínűleg még maradt benne ,szerintem 450-460lovat el lehetne érni ,de egyelőre használom így megnézem mi történik .
100-200km/h Giulia QV idejénél egy kicsivel gyorsabb a kis 47-es :)
418le 635nm





Igaz csak 5000km mentem el a mostani olajjal ,de úgy alakult inkább le cserélem Liqui Moly 5w-40-re kipróbálom most ezt.
Közben nézegettem az üzemanyag rendszert , valamiért üzemanyg nyomást se tudtam el érni amennyit akarok, és más gondok is voltak, Szilágyi Attinak volt kis kerék faragva pumpára , hála isten oda adta így sok dolgom nem volt , fel raktam és kerestem rá egy megfelelő szíjjat , működik is a dolog , üzemanyg nyomás jobban alakul gyorsabban épül, még raktam be egy új ducati corse Ac pumpát, holnap érkeznek elméltben a csúcsok ,remélem most már valóban jók lesznek.
Km:206.950





-Nagy Rail szenzor 550d 2700baros, ennek más volt a csatija , csati csere, pinezés.
-Eddig 4 baros map sensor volt, most kapott egy 6 bárosat.
-4 injektor csati csere (régire)
-Ventilátor bekötése , szépen megy mind a 2 fokozat.



Bödő Gabiék Sárvásron be dobták a szinter kuplungot , végre nem csúszik ,még szokni kell elég vad ,de legalább el értük a célunk.
Meg érkezett az ebayről rendelt kormány is , be dobtam azt is.
Végre ,hogy nem csúszik mértem egy gyorsulást is tudjam az átlépő sebbeséget, ami nagyon jó lett 172-174km/h, ennek alapján az autó siman 305ló kürül van.
Kocsi súlyát kétszer mértem le úgy ,hogy benne ülök és félig volt a tank , 1454kg és 1450kg lett a mérés eredménye.









Már ment egy kevesett az épített konfig utcán , sikerült egy mérést csinálnom 3dikban , mivel sajnos a kuplung nem bírja. Simán hozza a kötelezőt, de még hiányzik 100ló a megtervezettől, de persze nincs benne injektor, csak a 209lovas alfa injektor ,ami kb 300-310lovat tud.
Nagy turbó ellenére nagyon jól autózható utcán , szval örülök neki nagyon.
Készen lett a kuplung ,kedden kerül be építésre , reméljük bírni fogja ,de készülök egy C tervel is.
Olaszba vissza küldött injektorokról info még nem érkezett ,de arra is van egy B terv



Teljes építést öcsém (Lengyel Krisztián) csinálta
-76/70 kipu , végén egy átmenő AMG dobbal
-600x300 as cooler, teljes alu 60 as csövezés
-"kos" saválló leömő
-olajzás ,támasztás kialakítésa
-hybrid turbó , kerámia golyós 2876 bmw csigából.
-légszürő ház egy 166 os 2,4 alfáé lett.
Sajnos olaszból rendelt injektorok be csörögtek hidegen így vissza kellett küldenem, és a kuplung is gyengének bizonyosodott.
Kocsi már használható, működik , sőt nagyon szépen működik a nagy csiga ellenére is, most sima 209 lovas alfa injektorokkal üzemel.












Előző blogban írtam már ,hogy a flapok miatt a kompreszióval gond van , ezért Fatert megkértem csináljon nekem rá egy hengerfejet,
bővítve lett a szívó és kipu oldal, szelepszár szimerig csere , nyomáspróba , szelepek nagyon profin be csiszolva, és egy síkolás.
Hengerfejet le emelve ,sajnos 3 dugatyun látszanak a flap nyomai ,egyedül a 2es henger úszta meg valahogy, képeket mellékeltem.
Hengerfej felrakas után próbakör , melegítés, és kompreszió mérés ,
1es henger :19bar
2es henegr :20bar
3as henger :20bar
4es henger:19bar (15körül volt)
Kapot egy teljes motortér mosást is , olyan lett mint az új, szerelést ismért
Sárváron a RetroCar Service csinálta, köszönöm Bödő Gábornak és Jóna Krisztiánnak.
Km: 205.166








Holnap kerül fel a bővített hengerfej , ezért gondoltma rá mérek most ,hogy állunk , egyelőre részecskeszűrő még benne, falp egr nincs, r90 pumpa rajta és a nagy szívósor, alul direkt buta ,mivel nem szeretem ha nagy nyomaték van alul.
Nagyon nem számít a hatalmas korrekció, és az egyik hengerben jóval kevesebb kompreszió, úgy néz ki.
Heteken belül el kezdődik az építése.
Mérés eredménye : 191le 415nm



Elhatároztam magam, heteket nézegettem a gumikat , már minden volt a kosárba , végül
Continental Sportcontact 5 lett, remélem be fog válni, felnik is kész lettel , egyik barátom fújta őket gyári színre.



