Tagok >> frusciante >> MiTo 1,4 t-jet 155le >> Blog
- Típus:MiTo 1,4 t-jet 155le
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2009
- Színe:fehér
Megkapta a felújított váltót, mellé új kuplungszettet kinyomoval és egy új kettőstömegűt. A végeredmény tökéletes. Sajnos azon kaptam magam pont ma reggel mikor ismét berendeltem egy 50.000es csomagot, hogy úgy beleálltam ebbe az autóba is mintha a GTA lenne ( vagy legalábbis mintha az enyém lenne nem a feleségemé😂). Mindenesetre ha már belefogtam akkor olyan szinten rakom rendbe az autót ami nekem megfelel(kívül belül újszerű állapot a cél). Belül csupán egy ablakemelő kapcsolót kell cserélnem a tökéletes állapotért amit meg is rendeltem, kívül majd a motorháztetőr kell újra fenyezni, illetve rendeltem egy turbó hűtő csövet, és ha kezd majd a futómű valahol gyengélkedni akkor kicserelem a megrendelt lengőkarokat egy teljes rugó gátló szettel. A projekt minden nap halad valamivel háttérbe szorítva a GTAt, viszont cserébe az asszonynak is lesz egy olyan alfaja amit úgy szerethet majd mint a Q2est. Ha nagyon megszereti akkor elnezobb lesz remélem a gtas projektel.. 😎😂 úgyhogy ezen autó tökéletesítése több célt is szolgál 😎 képeket kivételesen nem sokat csináltam, de az online számlákat természetesen továbbra is mentem.
Kicsereltem a porladasnak indult felső vezérlés burkolatot, és a benne futó kábelek boritasat, illetve kitakarítottam a levelfogo alól a szemetet és megelőző javításkent a levegő beáramló nyilasnal építettem egy utólagos fedelet az esetleges beázások elkerülése végett..
Az előző a gyári volt eddig bírta... 14ev 208tkm... Most gyári új került bele ismét.
Hála az autó előző tulajanak a helyesebben annak a kontarnak aki a kocsiján olajat cserélt, szerelonek szándékosan nem nevezem. Egy kicsit tovább tartott az olaj plusz összes szűrő cseréje. Úgy kezdődött hogy a kontárunk úgy gondolta drága dolog a réz alátét ezért az esetleges szivárgást erővel javítjuk. Kitépte a menetet a deknibol. Mindez semmi mert ezek után nem új menetet vágott rá vagy cserélte azt hanem bekente szarral és jovanazugy... Na én sajnos az ilyentol falra mászok úgyhogy a fiatosoknal a gyári pollenszuro mellé vettem egy új deknit is. Hazafelé vettem még egy loctite pasztat és nekiálltam a cserének. Most az összes szűrő gyári új, az olaj a gyári ajánlás és végre lehet majd rendesen 10 perc alatt olajat cserélni...
Megérkeztek az első nagyszerviz alkatrészeinek egy jelentős része.
Gyári:
Vezérlés készlet pumpaval
Termosztát
Olaj
Olajszűrő
Paraflu up fagyálló(szintén gyári ajánlás)
Levegőszűrő
Ami nem gyári:
Hosszbordas készlet ez dayco.
Egy két dolgot már el is kezdtem cserélni. Holnap megyek a felújított valtoert és remélhetőleg a héten lesz időm lecserélni mindent.
Egyébként a gyári alkatrészek árai meglepően jól pl, a gtahoz vagy a korábbi 47dizelekhez viszonyítva... Mondjuk a felújított váltó nem lesz aprópénz de az előbb említett gépek valtoi se lettek volna olcsóbbak sőt... Az mondjuk más kérdés hogy a Q2es váltója minimum kétszer ennyi km után kezdene talán szétesni.. 😃 sajnos a mito előző tulaja aki 8 éven keresztül birtokolta hitt az örök életű olajban, ez a hit az m32essel párosítva az álmos könyv szerint sem jelent jót.. 😃
Mint most Póló cartásrtól megtudtam, ez is bemutató/teszt autó volt új korában. Úgy látszik én vagyok a Boldizsáros autók felvásárlója... :D Vezetett könyves nem sok tulajos, nem hamvaiból feltaámasztott kifliautó, egész elfogadható állapotú kis gép. A váltója mondjuk cserés, de abból egy felújítottat már be is rendeltem hozzá. Illetve kap egy vásárláskori nagyszervízt. (vezérlés, vízpumpa, hosszbordásszett, termosztát, olajak, fagyálló, szűrők, meg amit még esetleg találok rajta) Remélem hosszútávon elégedettek leszünk vele.