Tagok >> ACCUS 164 >> 155 2,0 TS 8V >> Blog
- Típus:155 2,0 TS 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:Piros
Katalizátor és kipufogó rendszer csere megtörtént! Végre betudtam szerezni gyári eredeti 155 katalizátor és már mehetett is a csere kompletten a másik 3dobbal együtt. A menet tulajdonsága szinte kisimult az eddigiekhez képest. Nem, mint ha eddig nem volna ruganyosabb lett és halkabb is egyben. A lényeg az hogy ez is a szerviz csomagban ki van pipálva.



1-éve hogy elromlót a fék szervóm de járni azért tudtam vele :-) de mikkor már a főfékmunkahenger is elszállt és éppen a Szegedi Ólaszautók találkozóján haza jövet nem volt választásom jöhet a csere! Kaptam Zoli barátomtól alkatrészeket gazdagon az Ő bontott 155-jéből és neki láttam 1reggelem és 1délelöttöm ráment és kész is a csoda autóm :-)) és szelhetem a kilométereket. Minden nehézség nélkül nyomom a fékpedált hála az égnek. A féknek ilyen mértékben való elhasználódása az autómnak 22-évébe került és 273,000km-terébe.




8-hét alat megtett 12,000km után olaj csere :-)) ez a legkisebb átlag km-terem 2honapon belül :-)))

Végre megkapta a eredeti pajzsát :-) Érden Márklar155-től érkezett a szerzemény amiért külön köszönet hiszen immáron eredeti állapotában tündökölhet a gépsárkány :-))

Mostanság eljött az ideje a váltónál baloldali féltengely csuklójának gumiharang cseréjének. És nem beszélve a 2db ékszíjé is.Sok apró helyre rázó szervizelés-karbantartás teszi egésszé autóinkat állapotát. Ez az ami számít számomra :-) következő hadművelet a kipufogó rendszer cseréje. Ráfér így 265,000km-ternél :-)) ennyit ki is bírt valahogy.



Cserélve lettek: Elől-Hátul BREMBO féktárcsa+betértek. Elől-hátul FAG kerék agycsapágyak. 8db NGK gyújtógyertya. Motor olaj SELÉNIUM 20K + szűrő. Hátsó motortartóbak. 2db Kézifékkötél. Tanknál az üzemanyagszűrő. Hátsó BILSTEIN 2db lengéscsillapító. Most a legközelebbi olajcserénél ami újabb 10,000Km-nél lesz nem igazán kel a gépsárkánnyal foglalkoznom :-))



