Mutasd

>> Egyéb2020-05-10

A két hátsó sárvédőív, a csere miatt újrafényezeve.
A tetőről lekerült a carbon fólia, szintén újrafényezve.
Márciusba meghúzták a parkolóba a kocsit, a jobb hátsó lökhárítónál, most az is javításra került.
Nagyon szép lett a fényezés.
Egy teljes napom elment a takarítasra, mire a port mindenhonnan kitakarítottam.

 
>> Egyéb2020-04-25

Tavalyi küszöbcserénél a sárvédőívek az akkori lakatos szerint nem voltak cserések, pedig ráfért volna!
1 év után újra elkezdett hólyagosodni az ívek mentén.
Kerestem másik lakatost, korrekten, szépen cserélte az ívet, az autó hátulja ki lett lakatolva. A belső ívek újra lettek peremezve, kezelve lettek.
Jelenleg fényezőnél van az autó, jövő hétvégére készül el.
A 2 sárvédőív Klokkerholm márka.

 
>> Egyéb2020-04-02

Egy kicsit ferdén állt a kormány, a kollegám beállitotta a futóművet, volt benne valamennyi eltérés.
A futóművet előtte átnézte, rendben volt vele minden, de amúgy kopogás sem volt hallható.

 
>> Egyéb2020-03-15

Felkerültek a nyári kerekek.
Km óra állása: 268769 km
A Taurus téli gumik jól vizsgáztak. 5180 km-ert gurultak.
A féknyergek kaptak egy kis piros féknyereg festéket, mert az elmúlt 4 évben megkoptak.

 
>> Egyéb2020-02-26

A bal első fényszóróm megrepedt, úgyhogy tovább nem halogattam a fényszórók párban történő cseréjét.
Így pontot tettem, a gyakori fényszóró polirozásnak, amik már nem sokat segítettek, a régi fényszóróknak.
Fényszóróállítás a csere után megtörtént.
Képek előtte-utána.
Km óra állása: 268150 km

 
>> Egyéb2020-02-25

Olajos volt már az intercooler egy része, cserélni kellett.
Az alsó turbócső szintén cserélve lett.
Km óra állása: 268150 Km

 
>> Egyéb2020-01-18

Körforgalomból való kigyorsításnál, 4. fokozattól elmentek a lovak az autóból, olyan lett, mint egy szívó diesel.
Volt, hogy ment, volt, hogy nem.
Első körben a Map szenzort tisztitottuk meg, de nem oldotta meg a problémat, egyébkent ráfert, mert nagyon kokszos volt.
Jöhetett a diagnosztika, ami jelezte a légtömegmérő szakadást.
Pierburg légtömegmérőt vettem bele.
Csere után egy hibatörlés, és a lovak újból visszatértek.

 
>> Egyéb2020-01-18

Mivel ki volt szakadva a felső motortartó bak, cserélve lett (Birth).
Tavaly kaptam egy toronymerevítőt az autóhoz, most ez felszerelésre került.

 
>> Szerviz2020-01-18

2014 májusában volt féktárcsa és fékbetét csere az autón legutóbb, azóta kb 75 ezer km ment bele.
A féktárcsa még egy betétet simán elbír, úgyhogy a Brembo betéteket TRW-re cseréltettem.
A betétek egyenletesen voltak kopva, még pár ezer km-ert kibírt volna, de a csere mellett döntöttem.
Végre megszabadultam a sipoló Brembo betétektől így végre.
Amúgy tartós és jól fogó a Brembo, viszont melegbe, visít és sipol.
Hátul is TRW betét van Brembo max sport tárcsákkal, ott bevált, most elöl is ez a páros van már.

 
>> Szerviz2020-01-18

Most fél év alatt sikerült beletennem közel 10000 km-ert a nyári olajcsere óta, úgyhogy kapott ismét egy olajcserét az autó. Levegőszűrő is cserélve (Valeo).
Selenia 5w40 WR diesel, csak a szokásos.
Km óra állása: 266910 km