Tagok >> szabi.r10 >> 156 SW TI 1.9 16V JTD M-jet >> Blog
- Típus:156 SW TI 1.9 16V JTD M-jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Nero Metal
2 év után megkopott az első és hátsó embléma, úgyhogy cseréltem őket.
A scudettot pedig carbon fóliával lefóliáztam, ezzel egy kicsit feldobtam az elejét.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090447t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090448t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090449t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090450t.jpg)
Eltelt öt év és cirka 65000 km, az előző vezérlés csere óta, így a vezérlést és a vízpumpát lecseréltettem.
SNR szíjkészlet és vízpumpa került bele.
Amúgy SKF görgők voltak a szettbe.
Km óra állás: 254516 Km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090194t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090195t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090231t.jpg)
Az utóbbi időbe egyre jobban csöpögött az olajhűtőből az olaj és a garázsba voltak reggelente olajfoltok.
Ez most orvosolva lett, kapott egy bontott, száraz hűtőt, csövekkel együtt.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090193t.jpg)
Nagyon lógott már a légzsákfedél az utasoldalon, ez most patentcserével orvosolva lett.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089931t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089932t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089933t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089934t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089936t.jpg)
Hosszú idő után, bekötésre került a tolató kamera.
Egész türhető a képe :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089901t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089902t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089903t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089904t.jpg)
Decemberbe elkezdett erőteljesen kopogni a futómű, most került sor a javításra.
A 2 felső lengőkart kellett cserélni, illetve az első stabilizátor rúd 2 belső szilentjét.
A jobb külső féltengely csukló is cserés volt, mert kezdett rotyogni kanyarodáskor.
A lengőkarokat (TRW) és a csuklót(SKF) az eualkatresz.hu ról rendeltem.
A szállítás kb 9 napot vett igénybe.
A stabszilentet (GFSK)a Bárdiba vettem.
Km óra állása: 253725 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089678t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089679t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089680t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000089/0000089681t.jpg)
Idén másik alufelni garnitúra került a kocsira, a téli szezonra.
Sikerült egy 17-es GT szettet beszerezni a 16-os Speedline helyett. Gumik Bridgestone Blizzak.
Tetszetős így is az autó, de a TI nekem az igazi hozzá.
Km óra állása: 250800 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088488t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088489t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088490t.jpg)
Kiprobáltam a teknőcös fényszóró polírozó készletet, csodát nem vártam tőle, de nem rossz termék, valamit segített a fényszórókon, bár azért az enyémek már kicsit karcosak.
Egy kevésebé matt fényszórón sokat tud segíteni.
A tompított izzókat Osram Cool blue intensre cseréltettem.
Be lett állítva a fényszóró, most jól lehet látni a sötétbe vele.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088309t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088310t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088311t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088312t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088313t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088314t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000088/0000088315t.jpg)