Lecseréltem a régi 17-es lemezfelnijeimet szintén 17-esekre. A felnik plusz a rajta lévő egy szezont használt gumik 80.000 Ft-ba kerültek, a futómű beállítás és a szerelési díj pedig 10.000 Ft-ba
Kicseréltük az első két stabilizátor szilentet, az ablakmosó motort, kapott olajcserét, olajszűrőt. légszűrőt, pollenszűrőt, helyzetjelző égőt és egy új kipufogó bilincset.. Az anyagköltség 40.000 Ft volt, a munkadíj pedig 15.000 Ft
Olaj: Castrol magnatec 5w-40 C3
Elszakadt a kézifék bowden, ezért kicseréltük mindkét oldalit 6 ezer Ft/db áron, plusz munkadíj.
A 2 éve használtan vett 4 téli gumim már igencsak megkopott, ezért úgy döntöttem veszek 4 újat. (195/60 - 15). Darabja 15.500 Ft volt.
Olajcsere, olajszűrő, gázolajszűrő, valamint pollenszűrő csere is volt. Meisterteile 5W40 olajat kapott.. A kocsi a VDC System Failure hibát hozta. A fékpedál érzékelő cseréjével megoldódott. Az alkatrészeket az Unix-ból rendeltük. 26.000 Ft volt + 5.000 Ft szerelési díj.
Megvolt a műszaki vizsga. A következő 2 év múlva esedékes.
Két új hátsó lengéscsillapítót vásároltam, mellé két toronyszilentet, valamint új csavarokat. A kipufogót javítottuk, ezért toldásként rezonátor cső és két tartó rész is cserélve volt. A teljes anyagköltségem 96.000 Ft + 20.000 Ft szerelési díj.
Vásároltam Angliából egy alsó szilikon turbócsövet, illetve a jobb első stabilizátor pálca, valamint a belső féltengely csillag is cserélve volt. A cső: 20.000 Ft, a másik két alkatrész pedig akciósan az Unix-ból: 16.000 Ft. A munkadíj 8.000 Ft volt.
Vásároltam új tompított izzót, illetve a pár napja kilyukadt turbócsövet javítottuk. Kapott még két új helyzetjelzőt és egy hátsó ködlámpa izzót is.
Az első fékbetéteket cseréltük. Összesen 18.000 Ft-ot fizettem.