Az anyós oldali kilincsem megadta magát, ezért rendeltünk egy újat, ami nem a gyári műanyag, hanem tartós fém. A turbócső, amit tavaly vásároltam, ismét kilyukadt ugyanott, ahol a tavalyi, ezért egy fém toldással oldottuk meg. Olajszűrő és olajcsere is volt. (Fuchs - Titan 10W-40)
Az alkatrészek, az olaj, az olajszűrő és a teljes szervizért munkadíjjal együtt 32.500 Ft-ot volt.
Elérkezett az idő a két felső lengőkar cseréjének. Rendeltünk két TRW-t 22.500 Ft/db áron. A szerelési díj 10.000 Ft volt.
A tolatóradarom folyamatosan sípolt, ezért lecseréltem egy teljesen új 4 érzékelősre.
Érezhetően csúszott a kuplung, ezért vásároltam egy valeo kuplungszettet, valamint mellé még pár dolgot: Olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, selénia 5w 40 wrd 5 liter olajat és 2X1 liter váltóolajat. Átnézettem a fékpedált, kapott fékolajat, valamint a kuplunghoz még pár alkatrészt. Az alkatrészek: 118.000 Ft-ba, valamint a szerelés 40.000 Ft-omba került.
A hideg időre való tekintettel beszereztem négy téli gumit, négy 15'-ös acélfelnit és feldobtam az összképet négy dísztárcsával.
Az autó elkezdett rázni 2000-es fordulat fölött, ezért elvittem megnézetni. A belső féltengelycsukló volt a ludas.
A szerelőm kicserélte a két első lengéscsillapítót, a jobb első lengőkart, a hátsó fékbetéteket, valamint piros színűre festette a fékeimet.
Megvan a friss műszaki. 2016 július a következő dátum.
Kilyukadt a turbócsövem Budapest felé menet, ezért hosszas keresgélés után megkaptam az egyik legjobb szerelő telefonszámát, aki még aznap délelőtt fogadott és kicserélte egy újra. A cső 9.800 Ft volt, a munkadíj pedig 5.000 Ft.
XX.kerület Vágóhid 14. - Zé a szerelő