Mutasd

>> Szerviz2014-10-10

1.Az autónak sajnos csak egy kulcsa volt , így vásároltam egy 2 kulcsos bicska szettes autóriasztót és ablakfelhúzó komfortmodult , valamint egy csomagtér felpattintó motort egy szettbe. A teljes szettért fizettem 23.000-ret és plusz 5000-ret a két kulcsszárért és másoltattam 1 db chipet a kulcshoz az még plusz 20.000 volt kódkártyával együtt.Az értékesítő által ajánlott szerelőhöz vittem beszerelésre aki 17.000-ért be rakta a riasztót , de a komfortmodulra azt mondta nem ért hozzá ,a csomagtér felnyitó az meg macerás úgyhogy az még várat a beszerelésre. Már meg sem lepődtem ebben az országban...

2.Elvittem az autót egy teljes utastér fertőtlenítésre , pollenszűrő cserére , hűtőközeg pótlásra. egy Deák Feri-bá volt az ellenszolgáltatás értéke.

3.Vettem a Natural Invest-től egy új komplett pajzsot és egy hátsó csomagtérzárat az emblémák miatt , mert hát így korrekt. Ez együtt 31.300-

4.Kicseréltem a két hátsó féktárcsát mert azok ramaty állapotban voltak, viszont az elsőknek még éppen csak körömmel is szinte érezhetetlen válla sem volt így az maradt , és ugrott az összes fékbetét, költségem: 43.000-

5.Kicseréltem mind a két kuplungmunkahengert és az összes fékfolyadékot , nem szivárgott , de érezhető változás lett a kuplung és fékhatáson is.Munkahengerekből Cifam-ot raktam bele , oljjal együtt 26.000-

6. A szétfakult két első fényszórót kukába vágtam és kapott két új Marelit, és máris jobban látok 50.000-ért.

7.Majd a kb. 3500km-es olajat amire átmosásként tekintettem ismét szűrőstől lecseréltem Castrol 5-W40 Diesel 4L+2dl +szűrő :16.000-

Nem szoktam sokat fényképezni, de szépen ketyeg az olajkályha egyenlőre.
Pár apróság maradt még, lehet ki is használom most a 24 c-fokos nyuggerek nyarán.