- Típus:75 2.0 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1989
- Színe:Grigio Medio Met. 776
A vásárlást követően az első kör a kárfelmérés volt, a lista hosszú és messze a vég, de nem tűnik egyik sem (egyenlőre) megoldhatatlannak:
- bal hátsó sárvédőívet házilagosan próbálták javítani, csere
- bal hátsó ajtó sérült volt, nehezen nyílik/záródik
- hátsó kipuff dob "hiányos"
- szinte az összes szilent elenyészett
- sebességváltó lóg, tartóbakok elfáradtak
- tank horpadt
- taposólemezek elől a gumidugók környékén elrohadtak
- motor fossa az olajat sok tömítésnél, de szépen jár és jó erőben van
- olajnyomásjelző barkácsolt
- szervokormánymű fossa az olajat
- első lámpák foncsora elrozsdált
- belső ajtókárpitokba bele lett faragva valami gusztustalan módon a "hangtechnika"
- nem fűt
- a tolótető hátsó buktatott állapotban megragad, egyébként működik
- ülések kárpitjai kukásak
- szélvédő gumikéder elöregedett
- pár apró rozsdafolt a kasztnin
- hátsó fék bal oldali féknyereg beragadt, kézifék off
A belső szétszerelése nagyon könnyen ment, minden eleme gyári, előzetes bontások nyomát csak a nyomorultul beszerelt hangszórók környékén láttam. Minden apró belső eleme újrahasznosítható lesz, a többi szépítése, felújítása folyamatban.
Mivel úgy látom, hogy többen eljutottak már oda a felújítással ahova még csak most indultam el, remélem kapok majd néhány jó tanácsot:-)