237036km-nél kicseréltettem a kuplungot és ami ezzel jár,természetesen a kettőstömegűt is mivel volt már egy kis hangja.Elment volna még,de hosszú távokra használom ezért szeretem ha rendben van.
Elérkezett a következő nagyszervíz. 231500 km-nél lett cserélve másodszor a komplett vezérlés és ami ezzel jár. kapott friss olajat és szűrőket is.
Elkezdett az autó kis fordulaton rángatni és gáz adásra is lasabban reagált.Olvastam már,hogy ez lehet a MAP szenzor hibája is,mert a szivósorban elkoszolódik.És valóban! Alig tudtam kihúzni a helyéről úgy megvolt rakodva mindenféle kormos,ragacsos trutyival. A jól bevállt módszert alkalmaztam én is a tisztitásához. Féktisztitó+fogkefe. Tisztitás után vissza szereltem és ha már ott voltam az EGR szelepet is szét szedtem egy tisztításra,de meglepett,hogy alig volt rajta korom. Össze raktam az egészet és kipróbáltam.Hihetetlen a változás.Nincs a rángatás és kisebb fordulatról is gyorsabb a gáz reakció.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082038t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082039t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082040t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082041t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082042t.jpg)
Végre ki lettek javítva a karcolások és apróbb sérülések.A bal első sárvédő,csomagtér ajtó és a hátsó lökhárító újra lett fényezve.Utánna kapott az autó egy komplett polírozást.Nem észlelhető semmi szin különbség.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000079/0000079649t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000079/0000079650t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000079/0000079651t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000079/0000079652t.jpg)
Yani cartársnak köszönhetően újra működnek a kormány vezérlő gombok.Az ő segítségével lett rendelve a rádióhoz egy (Can-bus) vezérlő egység,a rádión meg megvolt a funkció,hogy melyik gomb hova legyen beállítva.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000073/0000073833t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000073/0000073968t.jpg)
Megjött a jó idő és itt az ideje felszereltetni a nyári gumikat.A régi gumik már eléggé kopottak voltak ezért vettem újakat. Continental Premium Contact-ot kapott az autó.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000073/0000073053t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000073/0000073054t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000073/0000073055t.jpg)
Megint egy kis matricázás............ :-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000073/0000073056t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000073/0000073057t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000073/0000073058t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000073/0000073059t.jpg)
Ma sikeresen beépítettem az új rádiót.csak egy kicsit kellett megbontai a borításokat,hogy a kábeleket jól el tudjam helyezni.egy pár kábelt át kellett kötni mert nem volt azonos a régi rádióval.A Blue & Me dobozkáját is ki kellett dobni mert tovább nem funkcionál se a gyári Navi,se a kormány vezérlő gombok de a Bose erősitője sem csatlakoztatható mert az is valahogy a gyári cuccal volt összhangban.De az új rádió mindent tud ugyhogy nem vesztettem semmit.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000071/0000071122t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000071/0000071123t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000071/0000071124t.jpg)
A rádióhoz kellett vennem beépitő keretet aminek a belmérete legalább 3mm-rel kisebb volt mint a rádió.igy ki kellett csiszolni belőle.Bő egy órahosszába került de végül meg lett.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000071/0000071104t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000071/0000071105t.jpg)