Mutasd

>> Szerviz2015-03-17

Idegesítő volt,hogy a gyönyörű V6 hangját időnként meg meg zavarja a kipufogó zörgése..Cserélve lettek a kipufogó gumi bakok, és most végre csend van..

Kuplung munkahenger eresztette a fékolajat (ezt érezni is lehetett a váltón). Így cserélve lett ez is.

 
>> Szerviz2015-03-12

Mivel újból elő jött az immo probléma,cserélve lett az immogyűrü.
Remélem ezzel a gond letudva..:)

 
>> Szerviz2015-03-10

Gondoltam csinosítsunk kicsit a motorteren is..:)
Szelepfedelek és a szívósor vissza lett csiszolva,majd hőálló pirossal le lett fújva.:)
A Szívó csöveken is előjött már a rozsda,nem volt a régi már. Gondoltam ha már cserélem akkor cserélem a 3.0 V6 szívó csöveire. 3mm-el nagyobb az átmérője mint a 2.5 V6-nak,nem árt egy kis plusz levegő. A hengerfejre rögzítendő alumínium „bevezető” lapokkat is cseréltem,mert ennek is nagyobb az átmérője.

Cserélve lett a termosztát (Behr Italy) mind a hat gyertya (NGK PFR6B) és a levegőszűrő (Mann) ha már szét van szedve..:)

 
>> Szerviz2015-02-21

Ma sikerült el mennem a rendelt alkatrészekért.

Kapott 6L Selénia Racing 10w 60 as olajat ( Sokat agyaltam milyen olaj legyen benne,de maradtam a gyárinál.)
4db felső lengőkar szílentet (Moog)
Termosztátot (Behr Italy)
Alsó kuplung munkahengert (Brembo)
Hátra fékbetétet (Textar)
6 db gyertyát (NGK PFR6B)
Olaj szűrőt (Mann)
Levegő szűrőt (Mann)
Pollen szűrőt
Szívó sor tömítést
Vezérműszíjat (Gates)
Hosszbordás szíjat (Gates)
Természetesen a megrendelt alkatrészekért is Alfával mentünk,ahogy azt kell.!:))

 
>> Szerviz2015-02-16

Inkább sorszámozom a postot ,mert van olyan érzésem nem csak ez lesz az egyetlen megleptés..:D Itt a jó idő,gondoltam le mosom,kitakarítom a verdát:) Szerettem volna kijárni a helyéről,de nem indult. Kulcs világít, szuper..:D Diagnosztika rádug,ecuscan csatlakozik, úgyhogy valami az immoval lesz..kormány burkolatot leszedtem,megmozgattam az immo gyűrűt,és vezetékét, töröltem a hibát és jó.. utánna akár hogy mozgattam akármit,nem jött elő újból..Ha még egyszer elő jön,cserélve lesz a gyűrű.:) A takarítást el napoltam,inkább vissza raktam a csomagtérbe a kárpitokat, ami már korábban szét lett szedve.. Kezd elegem lenni hogy 100 felé vannak az alkatrészek..:D

 
>> Tuning és extra2015-02-15

Mióta hozzám került az autó,meg lett csinálva pár apróság..:)

-Sportcsomag Szett (Bőr kormány, Piros óracsoportok, Karbonos középkonzol.)
-Bal Hátsó ajtó cserélve lett (Be volt horpadva,nem akartam hogy javítva legyen)
-Ki fújtam matt feketével az első lámpákat
-Kapott 17'x7.5 ET30-as Borbet Felniket,mozgókúpos csavarokkal,kerékőrrel
-Fehér oldalindexek
-Helyzetjelzőket, Night Breaker Unlimited H7-esd izzókat
-Javítva lett a bal hátsó sárvédő
-Csomagtérajtót cseréltem,mert nem tetszett a rajta lévő zender hátsó szárny.
-Fényezőnél javítva lettek az esztétikai hibák is.

Mostantól részletesebben beszámolok mindenről.:)