Mutasd

>> Tuning és extra2015-06-13

Sikerült CarTársunktól beszerezni jó áron, egy pár gyári xenonos làmpát. Sajnos a jobbos trafó nem működik,úgy néz ki beázott.:/ El vittem elektronikai szervizbe,hátha meg tudják javítani.. Ha nem sikerül javitani nem lesz egyszerű találni az biztos.. Annyit sikerült kiderítenem,hogy a w203-as Mercinek is ilyen a xenon trafoja... Valami lesz😊

 
>> Szerviz2015-06-05

A fogyasztás már olykor olykor túl lépte a 15L-t is..:D Ha finoman közlekedtem vele is ennyit fogyasztott,meg ha temposabban Akkor is..Diag szerint is a Lambda a végét járta,így cserélve lett.:)

 
>> Egyéb2015-05-12

Valamiért el kezdett dadogni az autó.. Először csak alapjáraton csinálta, észre lehetett venni hogy közbe közbe ki hagy az egyik henger.. Majd magasabb fordulatszámon is el kezdett rángatni..Egy tankolást követően pedig egyáltalán nem ment egy henger..szuper...
Másnap indítom az autót,gyönyörűen jár minden henger,nem dadog,nem rángat és azóta hibátlan.. Hibakód nincs,remélem csak egy pillanatnyi rosz kedve volt😄

Nagyon nem érdekel,csak kíváncsiság képp: 250 km-t tettünk meg, 26,6 L üzemanyagból:) Ennek kb a fele város.

 
>> Autóápolás2015-05-10

Fel lett polírozva a vas,rá fért.:) 3M-es pasztával, 3 különböző finomságban,plusz kapott egy réteg Vaxot is. Nem gondoltam volna,hogy ennyire jó lesz a végeredmény:)) A lámpák is fel lettek polírozva.:) Próba képp bele lett próbálva a xenon szett is,brutális.!:D
De mindenképp kell projektoros lámpa,mert a rend éber őreinek nem tetszene az biztos.
Ha valaki épített már projektoros lámpát,megköszönném ha meg osztaná velem,hogy kezdjek neki.:D

 
>> Szerviz2015-04-27

Aresi gond nélkül vizsgázott :)
Minden szépen,zökkenőmentesen zajlott,semmivel nem kellett "okoskodni"..:D
Meg is dicsérték,nagyon büszke vagyok rá,jól esett:)

 
>> Szerviz2015-04-26

Remélem az autó 100%-os lett.!:)
Hátsó tárcsák szabályozva,betétek újjak(textar) nyergek pirosra le festve.:)
Fékfolyadék csere is meg volt,kapott friss váltó olajat (Tutela cz75 synth)
Váltó olaj le cserélése is teljesen hozzá férhető..:D
A kézifék kötelek is ujjak,mind a két oldalon,ez hamar meg volt:)
Bal oldalt a felső lengőkar szilentezve lett,(Moog)
Úgy érzem,minden kis hibáját sikerült orvosolni,nagyobb gondja nem volt szerencsére,mondhatom azt,hogy az autó "hibátlan" .!:)
A holnapi KPM műszakin úgy is kiderül minden, remelem Aresi gond nélkül veszi az akadályokat,és tényleg minden rendbe van vele:)
Elvittük a vizsga bázis parkolójába,persze lábon..:D A 166 be kísért :) Az éjszakát ott tölti. Azon a 7.4km szakaszon is hibátlanul futott..:D És messze a leg szebb az ott parkoló autók közül..:)

 
>> Szerviz2015-03-12

Mivel újból elő jött az immo probléma,cserélve lett az immogyűrü.
Remélem ezzel a gond letudva..:)

 
>> Szerviz2015-03-10

Gondoltam csinosítsunk kicsit a motorteren is..:)
Szelepfedelek és a szívósor vissza lett csiszolva,majd hőálló pirossal le lett fújva.:)
A Szívó csöveken is előjött már a rozsda,nem volt a régi már. Gondoltam ha már cserélem akkor cserélem a 3.0 V6 szívó csöveire. 3mm-el nagyobb az átmérője mint a 2.5 V6-nak,nem árt egy kis plusz levegő. A hengerfejre rögzítendő alumínium „bevezető” lapokkat is cseréltem,mert ennek is nagyobb az átmérője.

Cserélve lett a termosztát (Behr Italy) mind a hat gyertya (NGK PFR6B) és a levegőszűrő (Mann) ha már szét van szedve..:)

 
>> Szerviz2015-02-21

Ma sikerült el mennem a rendelt alkatrészekért.

Kapott 6L Selénia Racing 10w 60 as olajat ( Sokat agyaltam milyen olaj legyen benne,de maradtam a gyárinál.)
4db felső lengőkar szílentet (Moog)
Termosztátot (Behr Italy)
Alsó kuplung munkahengert (Brembo)
Hátra fékbetétet (Textar)
6 db gyertyát (NGK PFR6B)
Olaj szűrőt (Mann)
Levegő szűrőt (Mann)
Pollen szűrőt
Szívó sor tömítést
Vezérműszíjat (Gates)
Hosszbordás szíjat (Gates)
Természetesen a megrendelt alkatrészekért is Alfával mentünk,ahogy azt kell.!:))

 
>> Szerviz2015-02-16

Inkább sorszámozom a postot ,mert van olyan érzésem nem csak ez lesz az egyetlen megleptés..:D Itt a jó idő,gondoltam le mosom,kitakarítom a verdát:) Szerettem volna kijárni a helyéről,de nem indult. Kulcs világít, szuper..:D Diagnosztika rádug,ecuscan csatlakozik, úgyhogy valami az immoval lesz..kormány burkolatot leszedtem,megmozgattam az immo gyűrűt,és vezetékét, töröltem a hibát és jó.. utánna akár hogy mozgattam akármit,nem jött elő újból..Ha még egyszer elő jön,cserélve lesz a gyűrű.:) A takarítást el napoltam,inkább vissza raktam a csomagtérbe a kárpitokat, ami már korábban szét lett szedve.. Kezd elegem lenni hogy 100 felé vannak az alkatrészek..:D