Tagok >> Zsoltikj ૐ >> 155 2.0 TS 8V >> Blog
- Típus:155 2.0 TS 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:alfa rosso
Májusban elkezdett csúszni a kuplung. Elsöre kuplug föheger cserét eszközöltem (szivárgott gondoltam az lesz a nehézkes sebességberakás oka) de a csere után sem változott a helyzet. Pünkösdkor hazavittem vidékre, felbakoltam és szétszedtem. Most nyári szabi alatt összeraktam.
Kapott egy új luk kuplugszettet, váltócsere (persze összerakás után), kiemelövilla fészke el volt repedve minden bizonnyal (nem vettem észre) inditáskor kuplung benyomásakor el is tört (lenkeréktöl kapott igy 3 darabba tört, plusz a bronzpersely is benne vagy 5 darabba. Váltóban féltengely és nyelestengely szimeringek lecserélve, fötengely hátso szimering lecserélve. Váltó Tutela W90M-DA-val feltöltve.
Váltorudazaton persely lecserélve (nem egyszerü még ha lent a váltó úgy sem)
Jobb oldali féltengely áthajtás csapágya cserélve, új zsugorgyűrű esztergáltatva hozzá.
Szervotartályról szervoszivattyúra menö csö és bilincsek lecserélve, szervopumpa tömitései és szimeringje lecserélve szervoolaj lecserélve Tutela GI/A-ra
Kipufogó öntvény lecserélve, a meglévö el volt pattanva a leömlönél, a cseredarab hőálló feketével lefestve, használaton kívüli sütőben festék rásütve (egyenlöre úgy néz ki meg is marad rajta)
Kipufogó sor tömitések töcsavarok cserélve öntvény rézanyákkal felrakva. Leömlö 2 tömitése cserélve szintén rézanyákkal összerakva, flexicső lecserélve (kifújt), katalizátor elötti tömités cserélve uj csavarokkal rézanyákkal visszarakva, katalizátor után tüzkarika lecserélve (kipufogocserekor elmaradt) szintén új csavarok és rézanyák.
Vizcsöveken bilincsek lecserélve a kipufogósor alatti vizpumpától termosztátházhoz átvezető fém vízcső rozsdamentesitve és lefestve, két vizcsö ezen fémcsö két végén kék szilikon vizcsöre cserélve (vizpumpárol jövö 25röl 22re csökkenö és a termosztátházra menö 90fokos) termosztátház tömités lecserélve (nem volt muszáj de ha már lent volt róla az összes vizcsö akkor miért ne).
Válton lévö tartokonzol, felsö nyomatéktámasz, aksitálca,
szívósor végén lévö kartergázlecsapató rozsdátlanitva és lefestve.
Injektorhíd horganysprayvel lefújva, injektorokon új gumigyűrűk.
Szelepfedéltömités lecserélve (olajszivárgás miatt) szívósortömités lecserélve.
Szelepfedél szivosor alsó és felsö része vht wrinke plus ráncosodó szelepfedélfestékkel lefestve feliratok csíkok visszacsiszolva.