Blog
Az aktuális inspekció (140 000 km) mellé akadt a szerviznek pár bónusz feladata: - végre megtalálni hol szökik a klímagáz - a kábelköteget az 5. ajtóban kicserélni (bal LED-sor nem világított) Szóval klíma: Kedvenc szerelöm állítása szerint két éjjel kereste UV lámpával a klímarendszerben a Tovább »
Az egyre gyakrabban felvillanó majd kialvó Check-engine már jelzett hogy baj lesz. Egy reggel aztán hideg motornál kisebb gázadásra reszket az egész kocsi. Megálltam, hagytam hogy visszaessen alapjáratra majd próbáltam üresben finoman gázolgatni hogy lássam hogyan reagál. Mintha mi sem történt volna Tovább »
A tavalyi klímagáz feltöltés tavaly nyáron elég volt. Idén megint gyenge volt a klíma teljesítmény, illetve használat közben még az a maradék gáz is kiment. Annyira nem is hiányzott a klíma, mivel a környéken ritkán van höség. Azonban egy idö után elkezdett zúgni a klímakompresszor (leállított mo Tovább »
Meglett a 120 000 km, valamint 4 és fél éves a vas, szóval csereérett a vezérszíj, aggregátszíj, spannerek valamint a vízpumpa. Tovább »
Kb. egy hete újabb zaj törte meg utazás közben a csendet: 40 km/h felett rossz csapágyra jellemzö brummogás. 60-nál már kifejezetten zavaró volt. Szerelö kolléga megerösítette: a bal hátsó csapágy adta be a kulcsot, azonnal cserélni kell. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Giulietta 1.4 TB Multiair TCT Turismo
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:fehér
- Jellemzők:
Nem egész 3 évesen vettem, 84 000 kilométerrel. Elöttem az Iveconál volt mint céges kocsi. - Extrák:
- Dension Gateway Lite BT - Egyéb:
Under construction:
- alu pedál, alu küszöb
- dupla kipufogó mert úgy sokkal dögösebb :)