Tagok >> Verso >> 156 SW 2.4 JTD 20V M-Jet >> Blog
- Típus:156 SW 2.4 JTD 20V M-Jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Grigio Metallico VR680
Tönkre mentek a nagynevű Bilstein lengéscsillapítók (árukból és a márkanév miatt sokkal többet vártam tőlük). Mivel az Eibach lengéscsillapítókat is túl lágynak véltem, így a döntés egy komplett állítható szett mellett szólt, ami jelen esetben még gazdaságosabb is volt.
Németországból került megvásárlásra a TA-Technix állítható futómű, időközben pedig az Eibach rugókat el is adtam.
Meghalt a refiben a xenon, így a led utánpótlás mellett döntöttem. Villamossági szerelő szerelte be a Philips led izzókat a refibe.

Bekerült egy menetfény is, ami index is egyben, így az index izzó helyére ment. Brutál fénye van, index használatakor átvált és sárgán villog.
Az elmúlt 3 hónapban sikerült szert tennem egy szett Tomason TN1 (Black polished) típusú felnire, amin voltak kisebb padka nyomok. Szálcsiszolást követően szépen eltűntek.
Rájuk kerültek az Uniroyal Rainsport 3 gumik, illetve lett hozzá rendelve új kerékőr szett is.
Időközben elkészült a Giulia style pajzsom is.
Mivel a fékek elöl cserére éretek, így a nagyfék mellett döntöttem. 166 2.5 V6 nagyfékje, (konzol, távtartó) hozzá rettentő mehezen és hosszas várakozás után sikerült szerezni 330-as fúrt mart Rotinger tárcsát, hozzá Textar betéteket.



Ismét elérkezett az újabb olajcsere időpontja. Gyári olajszűrő, gyári gázolajszűrő, gyári légszűrő, gyári pollenszűrő, Selénia 5W40 olajjal.
Mivel a gyári kartervédő már igencsak viseltes volt és a lógásánál fogva sok helyen leért, így rendeltem az autóhoz való 3 mm vastag acél seriff kartervédőt műanyag porvédőkkel együtt. Ez is felkerült az autóra.


Felkerült végre a koptató is, kisebb átalakításon esett át, így a pereme a lökhárító széle felé haladva elvékonyodik. Kimondottan jól néz ki az autón.


...és felkerültek végre a frissen rendberakott és fényezett küszöbjeim. Ismételten köszönet érte a sógoromnak ;) :)

Mivel tavaly ősz végén sikeresen lemarattam az első emblémáról a piros színt egy mosásnál a bogároldóval, így az első és a hátsó emblémát is lecseréltem, immár a legújabb van rajta :)

Eljött az ideje annak is, hogy az Kowalsky közelebb kerüljön a földhöz. Túlságosan nem akartam leültetni, próbáltam a gyári TI ültetőrugóknál nagyobb mértékben ültető rugók elkerülését.
Ennek örömére kapott egy új Eibach Pro Kit-et, ami 35 mm-t csüccsentett rajta.
Kimondottan jól áll neki, a 18"-os kerekek sehol nem érnek bele.
A rugók berakása után természetesen volt egy futómű beállítás is ;)
Ki lett pucolva a légtömegmérő is, mert teljesítményvisszaesés jelentkezett. Puszolás után minden fasza ;)






