Tagok >> Invisible >> 159 Berlina 2.0 JTDm Progression >> Blog
- Típus:159 Berlina 2.0 JTDm Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:Nero Carbonio
Folyadékszivárgást észleltem a garázs padlóján, ezért ma felkerestem Csörit a probléma feltárása érdekében. Kiderült, hogy az olaj-nívópálcánál található tömítés adta meg magát és emiatt szivárog az olaj a motorból. Az autó Várpalotán maradt, remélhetőleg jövő hét szerdán visszakapom a vasat.
Beszereztem egy KENWOOD DPX-5000BT fejegységet beépítőkerettel a gyári helyére.
Ezzel végre pótolom az autóban az mp3 lejátszást és a bluetooth kihangosítást, amit nagyon hiányoltam eddig.
Beszerelést hétvégén tervezem.
VTT alatt lezuhant a bal-hátsó ajtóban az ablak. Erhard gyorsan küldött egy újat és ma sort kerítettem a cserére. Kb. egy órát vett igénybe a művelet és újra helyén marad az ablak.
Egy cserélhető fejű csavarhúzóval és egy villás kulccsal kicserélhető a szerkezet, így nem igényelt szakembert a beavatkozás.
Az időszakos szerviz miatt egy nappal korábban megérkeztünk a negyedik alkalommal tartandó VVT-re. Csend, nyugalom és békesség; egyelőre :)
Ma Csörinél jártunk egy időszakos szerviz céljából.
Cserélve lettek:
- motorolaj (Selenia WR Pure Energy 5W30)
- olajszűrő (gyári)
- légszűrő (gyári)
- pollenszűrő (gyári)
- gázolajszűrő (gyári)
- váltóolaj (Tutela)
- EGR hűtő fedél (gyári)
Kiderült, hogy az EGR hűtő fedél már volt cserélve és makulátlan állapotban van, de sebaj így biztosan jó ideig nem lesz rá gondom.
KM-óra állása: 134 282
yani blogja alapján ma eltávolítottam a középkonzolt, hogy megnézzem rendelkezik-e a járgány Blue&Me előkészítéssel. Sajnos nem :(
Viszont meglepően könnyen boldogultam a szétszedéssel és az összerakással is, kb. 15 percembe került.
A rádiókiszedő villa 1 310 Ft volt, a hegesztőpálca 25 Ft-ot emésztett fel.
Km óra állása a mai nappal: 133 905.
Ma kapott az autó egy mosást és egy kis viaszt. Mivel új felni került az autóra kattoltam pár képet. A korábban készült képeket most archiválom.
A teljesség kedvéért felleltároztam a csomagtér alatt található üreget:
- szükségpótkerék
- gyári csavarkulcs
- gyári ollós emelő
- vontatószem
- központosító csap (alufleni cseréhez)
Az emelő valószínűleg még soha nem volt használva, mert a mozgatórúd közepén a kenőanyag érintetlennek tűnik.
Végre eljött ez a nap is! Felkerültek az autóra a 18"-os Speedline felnik a Vredestein Ultrac Vorti abroncsokkal. Öröm és boldogság! :D
4 db Vredestein Ultrac Vorti abroncs került a garázsba a mai nappal.
Kicsit elhúzódott a beszerzés, a szállítási keveredések miatt:
- elsőre 235/35 R19 gumikat kaptam,
- másodjára 3 db 235/45 R18 és 1 db 225/45 R18 érkezett,
- ma pedig megérkezett az 1 db 235/45 R18 és elvitték tőlem az 1 db 225/45 R18 abroncsot.
De ma végre lezárult ez a hosszas procedúra.
Gumik felnire szerelése jövő hét péntekre van tervezve.