Blog
Eljött a futómű felújításának az ideje is. Éreztem, hogy nem lesz olcsó ez sem, de muszáj.. Hátul: 4 keresztlengőkar (Flennor) 2 hosszlengőkarban a szilentek (Monroe) 2 stabilizátor szilent (Monroe) 2 stabilizátor pálca (TRW) 2 lengéscsillapító (Bilstein B4) 2 toronyszilent (KYB) Gyá Tovább »
Rég írtam már.. Legyen nyoma, leírom ide mik is történtek. Elkezdett csúszni a kuplungom, jöhet a csere. Felvittem Pestre szerelőhöz, aki ezután még rossz híreket közölt, nem lesz elegendő csak a kuplungot cserélni. Kettőstömegű lendkerék (Valeo) Komplett kuplung szett (Valeo) Első féktárc Tovább »
Eljött az idő a vezérlés cserének is, kezdett ciripelő hangja lenni. Beszéltem hát a közeli alfás szakival, egyeztettem vele, és eldobtam neki az autót. Másnap hívott, hogy a vezérlésen kívül még cserélni kéne a csapágyas hosszbordás feszítőt is, mert a rúgója eléggé odavan. (Talán az is adhatta a Tovább »
Utolsó simítások is megvannak az alvázvédelemmel kapcsolatban. :) A kerékjárati ívek is ki lettek kenve, így késznek tekinthető a munka. Tovább »
SanyiJTD barátommal nekiláttunk az 56-nak és a GT-nek az alvázvédelem felkenéséhez. Ő már teljesen kész van vele, nekem csak az alja van meg, majd péntek délelőtt a kerékjárati ívekkel én is befejezem. Emellett meguntam a szivargyújtóba nem passzoló/kipotyogó usb töltőket, ezért beszereztem egy k Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 1.9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:649 met
- Extrák:
Bőr belső, tempomat, ülésfűtés, gyári xenon