Mutasd

>> Szerviz2017-06-13

Nagyszervíz:

1. Első, jobb alső lengőkar kotyogott, csere.
2. Olajcsere, lég és olajszűrő csere.
3. 1500as fordulaton jelentkező rángatás, EGR szelep tisztítás.


75.000Ft

 
>> Szerviz2017-01-23

Jöttek a hidegek, először felvillant az izzítógyertya hiba, már akkor rosszul indult, majd másnap a -18°C-ban teljes halál. Az önindító meg sem moccant. Mivel rendes feszültség volt az akksiban, arra tippeltem, hogy az önindítóval lesz a baj, mert bikázva sem indult az autó. Bevontattam a szervizbe, ahol megalapítottak, hogy akksi és izzítógyertya relé volt a probléma. -12°C és pöccre indul a járgány(füst nélkül).

Új Bosch relé és akksi: 50.000Ft

 
>> Szerviz2016-04-15

A lendkerék már mikor megvettem csörgött, de nem foglalkoztam vele, mert anno a márkaszervizben mondták, hogy fél milliós tétel a cseréje, de még elfutok vele jó pár ezer kilométert. Aztán eljött a nap, mikor a kuplung is el kezdett csúszni, így nem várhattam tovább. Beszereztem az alkatrészeket (Valeo kuplungszett és lendkerék (Alba Autó)+szimering) és egy napos munka árán de elkészült az autó! Közben kiderült, hogy a lengőkar szilenteket is cserélni kell, így azt is cserélték, továbbá a szűrők és olajcsere is megtörtént a szervizelés alatt. Húzós tétel volt, de megérte. A kuplung csendes és eszméletlen puha lett, alapjáraton nincs csörgés és ezáltal az egész autó halkabb lett. Remélem, ilyen nagyságú tételekre már nem számíthatok a közeljövőben! :)

 
>> Tuning és extra2015-12-12

A téli hidegre való tekintettel és az örökös pénzt az autóba ölhetnékem miatt vettem külföldről ülésfűtés szettet mindkét első ülésre. A gyári ülésfűtés csatlakozó kábele a kézifék alatti műanyag alatt volt, így a bekötés pofonegyszerű volt. Az ülést kiszedni 20 perc, huzat nem teljes megbontása és visszarögzítése 1 / 1,5 óra. Nekem így összesen 5 óra szerelést igényelt, de megérte! :)

 
>> Tuning és extra2015-06-18

Az autópályás utazás tempomat nélkül borzasztó nyűglődéssé vált, így az Alfadepo-ban vettem egy tempomatkart és kormány alsó burkolatot. Sajnos nem volt kivezetékelve, de a frissen szerzett kontaktom megoldotta a dolgot 2 óra alatt. Közvetlen utána váltózár beszerelése(jobb fajta bearlock).

 
>> Autóápolás2015-03-01

Nem bírtam elviselni az ajtó eltérő piros árnyalatát és a csomagtartón lepattogzott rozsdás foltot... Ismerősnél újrafényeztetve.

 
>> Tuning és extra2014-12-10

Alsó motorvédő burkolat hiányzott. Az új horribilis áron volt egy műanyaghoz képest, így az utángyártott 10ezerért tökéletesen megfelelt.

Sokat olvastam a motoroptimalizálásról, ódzkodtam tőle, de végül elmentem megcsináltatni. Az autó átlagosan 0,5-1 literrel kevesebbet fogyaszt(tempomat nélkül) és fürgébb! Ég és föld, nem bántam meg! :)

 
>> Szerviz2014-11-01

Olaj és szűrők cseréje, ahogy azt kell! :)

 
>> Szerviz2014-10-15

Újonnan vásárolt autóról révén szó nem feledkezhettem meg a vezérlés cseréről. A szervízkönyv rendesen vezetve volt, így látszódott, hogy 180e-nél sem volt még vezérlés csere... Márkaszervizbe vittem, több ízben próbáltak átverni, sajnálom a szerelőt, akinek a keze NEM VOLT benne a dologban és korrekt és becsületes módon állt hozzám. Ettől függetlenül a márkaszervizt így azonnal leírtam, de legalább 2 év garanciát kaptam a kicserélt vezérlésre. Mai napig nem tudom kihez vihetem az autót, aki megbízható, ért a típushoz és nem akar rajtam meggazdagodni.

 
>> Esemény2014-10-01

Elérkezett a nap amikor egy nem kedvelt autókereskedőnél megláttam őt! Elmentem hát megnézni. Rögtön szembe tűnt, hogy a bal első ajtó fényezve volt, kicsit más színnel, így azonnal felmerült a kérdés mi történt vele. Az Alfa márkaszervizben a teljes kivizsgálás után kiderült, hogy 2 karosszériaelemen kívül mindegyik fényezése eltér a gyáritól, de mivel vastagabb volt a festék mindenhol a kérdéses helyeken, így csak a kereskedő szépítési beavatkozásait láthattuk. Nem mellesleg a garancia 7 évéig ott volt szervizelve az autó, ami még jobban megnyugtatott. Tehát komolyabb baja nem volt neki... :)