Na akkor kezdjük egy kicsit tömbösítve a dolgokat
Biztos sok dolgot ki fogok hagyni, de ez van :D
Naakkor...
Átvéve 1346oo KMnél, na 2010 december végén kénytelen voltam megereszteni egy motor generált.
A motorgenerálon túl vagyunk, jöttek mentek dolgok, meg voltak kopva dolgok és cserélve is lettek, nem lett túl járatva a motor, kíméletesen kapta a kicsike első 1ooo KMen nem is forgott többet mint 35oo -siralmasan unalmas az autópálya hajnal kettőkor :D-
2000KM után ugye kötelező motorolaj csere, szűrő meg olaj
ajánlani tudom a liqui moly 10W40et, nagyon bejött, rendszeresítettem is a magam részéről
tervezetben van még egy komplett fék és kuplung szett is, azok feltétlen elengedhetetlenek és időszerű a cseréjük is
vannak kisebb szépséghibáink is vizuálisan... igyekszem majd javítani őket ahogy tudom... dehát ugye pénzpénzpénz
na majd igyekszem vezetni ezt szépen
elnézést, de ez ilyen skiccelős-jegyzetelős stílus lesz :D
:d ablaktörlő ajtó ajtógumicsere akkumlator autóápolás biztonsági diag fékek gumi hátsó hőmérő izzo k.tisztítás kerékcsapágy kezdet kézifékbovden kis klíma kuplungcsere küszöbállítás motor motorolajcsere öv óraállás pollenszűrő részletek sebváltókulissza sokadik szerelés többi új utolsó vizsga waxolás
>> SzervizAlfa 145 Tspark 1.4 // 2011-03-07