Tagok >> Alien4 >> 145 Tspark 1.4 >> Blog
- Típus:145 Tspark 1.4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:BLU SIRIO MET 441/B (metákék)
sk elvegzett munkak
akkumlator csere, regi, oreg volt alacsony feszultseggel...havernak is most halt le, murphy nem pihen, csereltem. 55A
osram night breaker h1 izzokra cserelve. szivatott, csatikon lepihent a burkolat, kinyirta a biztit, leburkolva, bizti cserelve, vilagit+ hatso helyzetjelzok
verfrissitve.
utaster homero molekulakra bontva, kipucolva, kenve karbantartva, kergett, be volt allva.
klíma nagyon alultáplált volt
feltöltettem, vákum, gáz meg olaj meg miegyéb ami ilyenkor menni szokott
hűvös nyár
180ooo km
vezmód
vez szíj szett
vízpumpa
szelepfedél tömítés
kipuff tartó gumi
olajcsere, szűrőcsere omw bixxol 10w40
kellemetlen meglepetés szelepfedél levételekor h az egyik hidrotőke lehalt, magával vitte a vez.tengelyt is... aucs
féltengely gumiharang meg szimering mert csöpögött...
asszem ennyi... elég is volt
kocsi szépen csendesen jár, nem csöpög, kipuff sem lóg végre
boldogság
Vezető oldali hátsó kerékcsapágy elf.sta magát már egy ideje, most volt időm pénzemblablabla szerelőhöz vinni. (főleg mert győrben nem szereltetek többet ennyi pénzért)
szóval kerékcsapágy
sebváltókulissza csere... (apám, ha nem én vettem volna a pótalkatrészt, azt hinném fémből van, mert úgy áll be a kar a helyére mint az atom) szval élvezem
komplett kézifékbovden csere, mert télen felfagyott mindig, mert mióta meg van soha nem volt ránézve... fő a biztonság, meg lesz mit télen rángatni ha para van :D
motor diag is meg volt, megnézte meg meghallgatta a szerelő. azt mondta minden szép, minden jó. már csak azt a fránya vezmódot kellene kicserélni VÉGRE és boldog lennék.
röviden ennyi, nekem ez ment most a fa alá, annak aki meg ezt olvassa, annak boldog karácsonyt! =)
2012.09.09 174ooo
2012.08.25 173ooo km. tavalyhoz képest 23ooo KM éves futás
2012.08.05 172ooo
2012.07.26. 171ooo
2012.03.17. 165ooo olaj+szűrő csere omw bixxol 10w40
vizsga tuti!
első fékcsövek cseréje+olaj
izzót találtak valahol... nemtom mi :D biztos ez az a plusz költség amit "csak úgy" beírtak :D
lamdba szonda
kipuff csere... sajnos gyárira nem volt keret, annyira nem pofás mint a régi
motor kimosva -ők merték én nem- :D
olajreeresztő csavar+tömítés mert szerintük meg volt folyva, szerintem egy vállrántást ért a dolog, de megcsinálták mert mindig idegelt, hogy van néha 1-1 csöpp nyomom
volt egy nyifogó hangom, kipuff csere megoldotta
alapjáratom is szép lett, fékek is kényelmesebbek lettek...
gépátvétel után ( :D ) lemosattam fullosan a vasat meg kipucoltam
porszívózás közben véletlen térddel betettem 1be a vasat... valsz eltörtem a váltókulisszát... azt már magam cserélem
na, korábban megállt a hátsó ablaktörlő...
"gyors" javítás...
ablaktörlő kar le, belül: műanyag le, motor+hajtás le,műagyag hátlap le, elektromotort tartó 4 fül felhajlít, motor kihúz... na de most legyél ügyes... :D
ki kell ütni a csapot (szerintem nem érdemes csavarlazítózni... üssed műagyagkalapáccsal amíg ki nem jön a préselt fogaskerék felőli oldalon
ne akard levakarni róla a fogaskerék párját, fölösleges...
na kiütöd eszetlen, akkor látod, hogy hol rozsdás... (műanyag nem adja könnyen magát, de azért ne öld le) na hát ekkor szépen levakarod a rozsdát, amiből bőven van ;)
ha lejött, akkor én javaslok összeszereléshez egy teljes zsírtalanítást /régi zsír le, új fel/ fogaskerék házba mehet bőven, motor vissza, hézagot ellenőriz amikor visszahajtod a 4 tartófület, különben leölöd a műanyag fogaskereket.
szétszedésnél jelöld fel, vagy számold meg a fogakat...rád bízom
ugye a műanyag kerék hátán van a "vezérlés" én oda adtam egy minimál zsírt, de nem sokat, csak érzéssel
amikor visszavered a helyére a rozsdátlanított (részemről konkrétan felpolírozott tengelyt) akkor előtte javaslom jól zsírozd ki az egészet... talán akkor rozsdamentes marad még 10 évre :D
ezek mellett most már végleg a helyére került a vezető oldali ajtógumi... a végső megoldás az lett, hogy levettük és helyre csavartuk...így jobban idomul...fajint végre
órasor háttérvilágítás fullos csere...ahogy dukál
ha visszajön a jóidő akkor majd zörgésmentesítem az ajtókárpitokat
igazából visszamenőleg írok, most december 5 van...20:28 és túl vagyok a 157ooo
(amúgy üdv a jövőből kedves látogató) :D
hirtelen más nem jut eszembe...egy ideje fotózgatom az ezres fordulókat, lehet h feltöltöm ide h legyen dátumviszonyítás (hitelesítés)
fullosan kipucolva kívül belül...
ajtó gumit múltkor cseréltem, nem akart rendesen záródni az ajtóm, most elméletileg megcsináltam, holnap kiderül
jobb hátsó bizt. övben valami összeért, amikor kihúztam akkor daráló hangja volt, szétszedve, összerakva, zajtalan és működik... megrángattam... fajint
~18ooo együtt eltöltött KM =)
152500 körüli állás
tuti valami nem jut eszembe...
pollenszűrő kicserélve meg a tötyörészések végén gránátot is kapott is tök tiszta a klíma
a saját oldalamon kicseréltem az ajtó gumiját mert az előző tulaj nagy állat volt és lassan sikerül eltüntetni azt h ott minden szét volt taposva
/fényezés ott vasig letaposva, gumi széttaposva, műa.küszöb eltörve, még a küszöb gumipereme is szét volt taposva.../ na már csak fényezés kaki...
küszöb, csaltam.
kénytelen voltam, hogy a helyén legyen mert kitartott a sok letépésből az előzőekből...
kapott előlre egy-egy anyát a kaszti és az elem közé, h felnyomja...szépen áll
ha valamit kihagytam, majd írom
150ooo
na jó hazudok... csak 149.800 van a kocsiban, de kerekítsünk már :D
motorolaj csere
liqui moly 10w40ről omw extra bixxol-ra
remélem elveszi a boxer hangot... mert ha nem akkor morci leszek a szerelőkre, ugyanis a motor 137ooo-nél lett fullosan generálozva...
valeo kuplung szett csak a kuplung kedvéért
főtengely szimering
olajszűrő
remélem a kemény és rövid kuplung elmúlik és boldog nyugis kevésbé tornászós évek elé nézünk... :D
/ennek friss ropogós dátuma van/ :D
most itt tartunk ;)