Tagok >> Public Enemy >> 156 2.4 20V JTD M-JET

156 2.4 20V JTD M-JET - főkép

Blog

2022-12-29
Eladva

2022.12.28-án az első érdeklődő elvitte "Dörmögőt" KM: 285.231. Alfás közegbe került, remélem ugyanúgy gondját viselik majd, mint azt én tettem. Tovább »

2022-11-27
Eladó lett...

Eladó lett az autóm, mert a munkám miatt nincs időm használni. Mindig kizárólag OMV prémium dízellel tankoltam. Gondos, Alfás kötödésű új tulajt keresek neki! Friss műszaki vizsga (2024.11.24.). Tovább »

2019-04-10
Sípoló hang a motortérből.

2019. március 22-én vittem a megbeszélt időpontban "CZ Tuningman" Gabihoz a kocsit. Azt már korábban a vezérműtengely jeladó és a MAP-szenzor takarításánál "Kiko" cartárssal megállapítottuk, hogy a leömlő környékéről jön a sivító hang. Jó volt a sejtésünk, 2 db csavar bele volt törve a leömlőbe és a Tovább »

2018-12-22
Fém pedálok és taposó

Kicsit javult mára az időjárás és a kb. 6 éve a garázs polcán porosodó gyári pedálszett beszerelésre került. A munkálatokat "JETi" cartárs kivitelezte. Fasza lett! :-) Tovább »

2018-12-18
Motorolaj csere, hibamegállapítás és átnézés

2018.12.17-én sor került "Tuningman" cartársnál egy szervízre, amire kb. 6 héttel ezelőtt kaptam időpontot. Eredetileg a stabilizátor rúd cseréjét és az EGR-szelep falazását terveztük. Ezekre a műveletekre nem került sor, egyrészt, mert a ropogás megszünt a balos féltengely cseréje óta, másrészt ped Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 2.4 20V JTD M-JET
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2004
  • Színe:Blue
  • Jellemzők:
    Felszereltség: Full+: az állóhelyzeti fűtést leszámítva.
    Németországból 3 éves korában behozott autó, autópályás ilométerek. 2. Magyarországi tulajdonos vagyok.
    Nem garázsban, de legalább fedett beálló alatt tárolt.
    Első magyarországi -nem orvos, és nem hölgy- tulajdonosnál 2007 óta. 2018.11.12 óta van nálam.
    Motorikusan kiváló, Manky Cartárs által írt ECU, az EGR szelep CZ-nél falazva. Gyári állapotában: 177,8Le-405Nm.
    A chip tuning óta tud mosolyt csalni az ember arcára... Fogyasztása: 7-9L/100km.
  • Extrák:
    Xenon fényszórók.
    Motoros bukó-nyíló tetőablak.
    Fűthető MOMO bőr belső.
    "Bose" hangrendszer Blaupunkt navigációs, telefonos fejegységgel és mélynyomóval, gyári Clarion CD-tárral.
    Multifunkciós "TI" kormánykerék.
    Dupla digitális klíma.
    Pára-és esőérzékelős fűthető szélvédő.
    Tempomat.
    Tolatóradar.
    Ültetett Bilstein futómű.
    Brembo 310mm-es átmérőjű "nagyfék".
    Gyári riasztó emelésérzékelővel.
    Szolid fóliázás napvédő csíkkal a szélvédőn.
    "B" típusú rendszámtábla.
    Belső világítás ledesítve.
    Gyári fém pedálszett.
  • Egyéb:
    Blow-up (lefújó) szelep (eladó) lyukas felső turbócsővel kombinálva-eliminálva, csere gyárira.
    Bacar tuningbox (eladó), gyári konfiggal Mankynál padon lemérve: 177,8LE-405Nm. Km állás: 272.541.
    Találtunk benne egy dalllamkürtöt, persze nem működött-(eladó)- :-))
    Xenon fényszórók tönkre mokkerolva-visszaalakítva gyári állapotúra és rendbehozva Imrefi Peti (JETi) barátom által.
    Hátsó lámpatestek szintén re-ledesítve. Nem világít a tolatólámpa: lámpa kapcsoló cserélve.
    Motorvédő 6mm-es kazánlemez és tartókonzol leszerelve (minusz 38,-kgs!). Jéé, rugózik az eleje és fordul a kocsi! :-))

Fotóalbum