Tagok >> Public Enemy >> 156 2.4 20V JTD M-JET
Blog
2022.12.28-án az első érdeklődő elvitte "Dörmögőt" KM: 285.231. Alfás közegbe került, remélem ugyanúgy gondját viselik majd, mint azt én tettem. Tovább »
Eladó lett az autóm, mert a munkám miatt nincs időm használni. Mindig kizárólag OMV prémium dízellel tankoltam. Gondos, Alfás kötödésű új tulajt keresek neki! Friss műszaki vizsga (2024.11.24.). Tovább »
2019. március 22-én vittem a megbeszélt időpontban "CZ Tuningman" Gabihoz a kocsit. Azt már korábban a vezérműtengely jeladó és a MAP-szenzor takarításánál "Kiko" cartárssal megállapítottuk, hogy a leömlő környékéről jön a sivító hang. Jó volt a sejtésünk, 2 db csavar bele volt törve a leömlőbe és a Tovább »
Kicsit javult mára az időjárás és a kb. 6 éve a garázs polcán porosodó gyári pedálszett beszerelésre került. A munkálatokat "JETi" cartárs kivitelezte. Fasza lett! :-) Tovább »
2018.12.17-én sor került "Tuningman" cartársnál egy szervízre, amire kb. 6 héttel ezelőtt kaptam időpontot. Eredetileg a stabilizátor rúd cseréjét és az EGR-szelep falazását terveztük. Ezekre a műveletekre nem került sor, egyrészt, mert a ropogás megszünt a balos féltengely cseréje óta, másrészt ped Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.4 20V JTD M-JET
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Blue
- Jellemzők:
Felszereltség: Full+: az állóhelyzeti fűtést leszámítva.
Németországból 3 éves korában behozott autó, autópályás ilométerek. 2. Magyarországi tulajdonos vagyok.
Nem garázsban, de legalább fedett beálló alatt tárolt.
Első magyarországi -nem orvos, és nem hölgy- tulajdonosnál 2007 óta. 2018.11.12 óta van nálam.
Motorikusan kiváló, Manky Cartárs által írt ECU, az EGR szelep CZ-nél falazva. Gyári állapotában: 177,8Le-405Nm.
A chip tuning óta tud mosolyt csalni az ember arcára... Fogyasztása: 7-9L/100km.
- Extrák:
Xenon fényszórók.
Motoros bukó-nyíló tetőablak.
Fűthető MOMO bőr belső.
"Bose" hangrendszer Blaupunkt navigációs, telefonos fejegységgel és mélynyomóval, gyári Clarion CD-tárral.
Multifunkciós "TI" kormánykerék.
Dupla digitális klíma.
Pára-és esőérzékelős fűthető szélvédő.
Tempomat.
Tolatóradar.
Ültetett Bilstein futómű.
Brembo 310mm-es átmérőjű "nagyfék".
Gyári riasztó emelésérzékelővel.
Szolid fóliázás napvédő csíkkal a szélvédőn.
"B" típusú rendszámtábla.
Belső világítás ledesítve.
Gyári fém pedálszett. - Egyéb:
Blow-up (lefújó) szelep (eladó) lyukas felső turbócsővel kombinálva-eliminálva, csere gyárira.
Bacar tuningbox (eladó), gyári konfiggal Mankynál padon lemérve: 177,8LE-405Nm. Km állás: 272.541.
Találtunk benne egy dalllamkürtöt, persze nem működött-(eladó)- :-))
Xenon fényszórók tönkre mokkerolva-visszaalakítva gyári állapotúra és rendbehozva Imrefi Peti (JETi) barátom által.
Hátsó lámpatestek szintén re-ledesítve. Nem világít a tolatólámpa: lámpa kapcsoló cserélve.
Motorvédő 6mm-es kazánlemez és tartókonzol leszerelve (minusz 38,-kgs!). Jéé, rugózik az eleje és fordul a kocsi! :-))