Tagok >> Public Enemy >> 156 2.5 V6 24V Q2
Blog
21 éve viselem gondját több-kevesebb sikerrel és november 25-én lett 25 éves! Tovább »
2015.09.14-én 15h40-19h30 között a Hungaroringen kerül megrendezésre a "Time Attack" idei IV. ringes megmérettetése. Célom a 2.15-ös köridő megfutása. Készül az autó! Teljesen új BMC C.O.T.A. szívórendszert építettünk be. 6 db. iridiumos Denso VK20-as gyertya is beszerelésre került. Megkapta a 2,5- Tovább »
2015.06.21-én vasárnap (holnap) 8h-18h között kerül megrendezésre az esemény. Több mint 70 db autó jelezte a részvételi szándékát a "Time Attack War" nevű rendezvényen. Én is megyek és indulok a 156-tal. Aki kiváncsi a pályaautózásra és arra, hogyan teljesít az Alfám, az jöjjön és szurkoljon! :-)) Tovább »
Nagyon lassan készül az autó. Jó munkához idő kell, tartja a mondás! Karácsonyra készen kell lennie. Meglátjuk! Tovább »
Hamarosan a csövezésről is lesznek képek. Addig is illusztris társaságba került a kicsike! :-) A háttérben James Thompson ex-WTCC-s Alfa 156-osa látható. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.5 V6 24V Q2
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Rosso
- Jellemzők:
Az autót 4 évesen 2002.12.20-án 92.000,-Km-rel vásároltam a Néro M5-nél. Saját autójuk volt, magyarországi forgalombahelyezés (új ára 9,5 milió fölött!!) Sport 2 csomagos Recaro-ülésekkel, elektromos tetőablakkal, mindenféle elektronikai "kütyü" (ASR, ESP stb.) nélkül. Na és a színe...
Azóta cca. 70.000,-km-t mentem vele, második autóként használom, folyamatosan szervizelve van, korábban márkaszervízekben (Néro M5, SPQR), 3-4 éve az Alfa Szamosinál, legújabban pedig Csörinél!. Az autó egyetlenegyszer hagyott cserben, még 2005-ben , légtömegmérőt kellett cserélni benne, azóta csak tankolom és megyek vele!! A pályanapokat is gond nélkül bírja, nagy élmény vele pályán autózni, ahol 4000-es fordulat alá nem sokszor megy a fordulatszámmérő!!!
Idén tervezem egy komplett kipufogórendszer vásárlását (megtörtént) illetve el szeretnék jutni vele az Autodelta műhelybe is (ez is összejött...)!!!!! - Extrák:
-Clarion-fejegység+DLS PS6 hangszórószett+mélyláda
Crunch erősítővel
-gyári MOMO-toronymerevítő
-MMC által írt motorvezérlő
-elől-hátul új lyuggatott féktárcsa (BREMBO), Goodridge fém fékcsövek, elől speciális Ferodo fékbetétek (eladó!) (cserélve TarOx rendszerre, elől 315-ös, hátul 292mm-es tárcsákkal, hatdugattyús féknyergekkel)
-BILSTEIN PSS16 állítható magasságú és keménységű sportfutómű (csúcsmodell, elől-hátul 9 fokozatban állítható)
-Ragazzon sport kipufogórendszer a leömlőktől, 200 cpsi-s sport katalizátorral
- Egyéb:
-forgalmiba bejegyzett "D" típusú matrica-rendszám
Az autó kizárólag gyári alkatrészekkel van szervízelve, az első pillanattól a legjobb kenőanyagokat és folyadékokat(Selénia, Tutela, Paraflu) használom. Csak V-Power Racing 100-as üzemanyagot tankolok bele.
Terveim között szerepel még egy Autodeltás-motortuning + optikai kiegészítők vásárlása is (alfisti.net).