Mutasd

>> Esemény2023-12-29

21 éve viselem gondját több-kevesebb sikerrel és november 25-én lett 25 éves!

 
>> Tuning és extra2015-09-11

2015.09.14-én 15h40-19h30 között a Hungaroringen kerül megrendezésre a "Time Attack" idei IV. ringes megmérettetése. Célom a 2.15-ös köridő megfutása.
Készül az autó! Teljesen új BMC C.O.T.A. szívórendszert építettünk be. 6 db. iridiumos Denso VK20-as gyertya is beszerelésre került. Megkapta a 2,5-es motor a 3 literes motor szívócsöveit. A hengerfejek portolására sajnos már nem maradt idő. Dyno padi-mérést is végeztünk és biztatóak lettek a mért értékek. Úgy tűnik, az üzemanyagtank-szellőzési probléma és a benzinfolyás is megszűnt! Minden kedves érdeklődőt szeretettel várunk, igen népes és nívós mezőny jelezte a részvételi szándékát.
A belépés nézőknek ingyenes!!
Köszönet az eddigi munkákért "Tuningman"-nak!
Forza ALFA ROMEO!!

 
>> Esemény2015-06-20

2015.06.21-én vasárnap (holnap) 8h-18h között kerül megrendezésre az esemény.
Több mint 70 db autó jelezte a részvételi szándékát a "Time Attack War" nevű rendezvényen. Én is megyek és indulok a 156-tal. Aki kiváncsi a pályaautózásra és arra, hogyan teljesít az Alfám, az jöjjön és szurkoljon! :-))
A belépés nézőknek ingyenes!

 
>> Tuning és extra2013-10-19

Nagyon lassan készül az autó.
Jó munkához idő kell, tartja a mondás!
Karácsonyra készen kell lennie.
Meglátjuk!

 
>> Tuning és extra2013-06-28

Hamarosan a csövezésről is lesznek képek.
Addig is illusztris társaságba került a kicsike! :-)
A háttérben James Thompson ex-WTCC-s Alfa 156-osa látható.

 
>> Esemény2012-12-30

2002.12.20. Éppen ezen a napon vásároltam meg alig négy évesen ezt a csodálatos Alfát. Egy 1.6-os 145 "Limited Edition" után lett az enyém. A 1.6-os 145-öst is imádtam, de ahogy beleültem a V6-ba, éreztem, hogy ez egy másik kávéház.
Úgy éreztem amikor megvettem, mintha mindig is erre az autóra vágytam volna.
Azóta sok minden változott az életemben, de az elkötelezettségem ez iránt a remek autó iránt fikarcnyit sem csökkent! Nagyon szeretem és egyszer sem fordult meg a fejemben, hogy eladjam. Van már azóta másik Alfám is, amit szintén szeretek.
Sőt, időközben lett egy harmadik is, de ez most nem tartozik szorosan ide...
Egy dolgot biztosan tudok: ezek a különleges autók mind-mind külön egyéniségek.
Örülök, hogy ezeket az autókat birtokolhatom. :-)

 
>> Esemény2012-10-21

Gyönyörű napos időben 24 C fokos hőmérsékletben zajlott a rendezvény mintegy 8-10 autó részvételével. Sajnos más olasz autó nem volt, így egyedüli Alfásként csapattam.
Végre működőképes kupplunggal tesztelhettem az eredeti "rövid" váltó áttétellel a kocsit. Miután beállítottam a megfelelő futómű-keménységet és eltaláltam az optimális gumi nyomást, nagyon jól kontrollálható lett a kocsi... Megjött az érzet, hogy lehet vele kanyarodni is. A pálya karakterisztikája -rövid egyenesek kemény féktávokkal, szűk fordulók, viszonylag magas rázókövek, a burkolat anyaga- nem kedveznek az autómnak, de ennek ellenére helyenként volt okom vigyorogni is...
Miután a félrekopott rallye-slickeket Yokohamás tanácsra megfordítottuk, sokat javult az autó balansza... Most koptak csak be igazán, van még bennük jó pár gyors kör!!
A kerékcseréknél nyújtott segítségért külön köszönet Szabó Marcika barátomnak! :-) Legjobb időm -a rázókövek használata nélkül- 1.25.7 mp lett. Maradt 2 körömben is jó pár tized -az egyikben elváltottam magam a célegyenesben, a másikban pedig megzavart egy lehúzódó autó- de így sem vagyok csalódott, mert az autó (váltó, kupplung, motor, fékek) megint jól bírta a strapát!
Ez már a második pályás szezonja volt a kocsinak, és kettő anyaghiba okozta meghibásodást leszámítva kitűnően bírja az igénybevételt!
Folytatás -remélem már egészségesen- a téli fejlesztéseket követően 2013-ban!! FORZA ALFA ROMEO.

 
>> Esemény2012-10-16

Sajnos nem volt műszaki hibától mentes ez a nap. :-(
A Kovács Szabolcs által megerősített kupplungom tönkrement, a szinterezett betétek leszakadtak a tárcsáról. Csöri-mester szerint a szegecsek vagy egyszerűen a felvitt anyag silány minősége okozta a hibát. Köszönet a gyors hibafeltárásért és elnézést kérek az első csalódottságomban -a helyszínen félre diagnosztizált hiba miatt- tett elmarasztaló kritikáért! CSÖRI mindent jól rakott össze, és nem a régi kinyomócsapágy volt a rossz!!
A 3/3-as alfás "ügynököknek" külön köszönöm hogy korrekt aknamunkájukkal gyorsították a javítási folyamatokat.

 
>> Tuning és extra2012-10-13

Ma bekerült egy röpke 7 órás munkát követően a Varley Red Top 30-as verseny akkumulátor. Szellős lett a V6 motortere... :-) Kilenc kilóval könnyebb az autó, de ami ennél sokkal fontosabb, hogy javítottunk a súlyelosztásán. Kiköltözött egy huszas a bal elejéből... Folytatás vasárnap a Szlovákiaringen, remélem jó időben és hangulatban telik majd a nap. A korrekt és lelkiismeretes munkáért ezúton is sok-sok köszönet Tomsics Gabinak!!

 
>> Esemény2012-06-27

Régóta vágytam egy euroringes autózásra... Ez ma is a "szokásos" kacifántos úton, de megvalósult! Kisérőim csodálatos feleségem és a kis pöttömök voltak, akik nem sok érdeklődést mutattak apjuk szenvedélye irányában... :-)
Délután verőfényes napsütésben kezdtem neki a körözésnek.
Mivel az egész délután a rendelkezésemre állt, először a fennt lévő utcai gumikkal mentem ki a pályára. Kerestem az íveket, de a gumik nem akartak engedelmeskedni.
Cserélnem kellett, a tavalyi rallye-slickek kerültek föl. Na, az már egy más történet volt!
Innentől már fordult a kocsi és a féktávon sem kellett attól tartanom, hogy a kavicságyban végzem....
Legjobb időm 1.26.00 lett, ezt az időt és a 1.26.2-t többször is megfutottam. A legjobb -optimális- köridőm 1.25.7 lett volna, de ez sehogyan sem jött össze! :-)
A további köridőkből már látszott, hogy a gumik lassan befejezik földi pályafutásukat, lassan, de biztosan koptak szarrá szegények... Ennyi volt, ismét visszakerültek a Kumhók és a szokásosan "adrenalinos" és vidám hangulatú 134 km-es hazaút következett. Az autó jól bírta a strapát, az első spojlerem kapott egy rázókövet szemből, de szerencsére nem tört el és remélem, hogy a futómű sem ment el nagyon!
Folytatás szombaton a Slovákiaringen!! :-)