Mutasd

>> Esemény2023-12-29

11 éve nálam és október 28-án lett 20 éves...

 
>> Szerviz2017-03-15

Hosszabb idő óta szenvedett az autó a rossz lambdaszondák miatt. 20litert evett százra. :-)) Most eljött az ideje a cserének. A diagnosztikán kiderült, hogy a 4 lambdából 2-nek rossz az előfűtése. Csere.
Közben felkerültek a nyári '18-as Team Dynamics gurulók a vadonatúj Pirelli PZero gumikkal. A téligumikkal szerelt Ronal-szettet eladtam, egy cartársunk vette meg a piros 147-esére. Télre visszakerül a gyári GTA-szett.
Indulhat a szezon, lassan lekötöm a pacemakert róla!
Kilométeróra állás: 114.175.

 
>> Esemény2014-01-10

2014.01.10.
Ma sikeres vizsgát tettünk a GTA-val és a nyomasztó ködös napok után újra szép napsütéses idő volt. Végre itt a hétvége is! A GTA-val is remek volt az autózás!
Közben csináltam két gyors képet a téli kerekekről. Ezúton is köszönet a GTA-felnik lelkiismeretes felújításáért és a remek színválasztásért "Jankofilth" cartársnak! :-))
A felnik 225/45xR17-es Yokohama v.Drive gumikkal vannak szerelve.

 
>> Esemény2013-10-19

Jó hangulatú rendezvény volt. Találkoztam érdekes megszállott alfásokkal és újra láttam a régi autómat, ami továbbra is az egyik legszebb 166-os Alfa!!
A gyorsulások is rendben voltak, a GTA a gyári programmal is nagyon megy! :-))

 
>> Esemény2013-10-03

A Magyar Time Attack szervezésében kiírt évadzáró rendezvényen elért legjobb köridőm: 1.25.960. Evvel az idővel megszereztem a kategóriám 2. helyét.
Az Ayrton Senna esős emlékversenyen futott 1.54.502-es idővel abszolút 4. lettem.
Ezzel a GTA-nak lezárult a pályás korszaka. A fontos magyar pályákon jól teljesített. FORZA ALFA ROMEO.

 
>> Autóápolás2013-09-28

2013.09.07-én az Autókozmetika Székesfehérvár-nál kapott az autó egy teljes polírozást.

 
>> Esemény2013-09-28

Legjobb időm a Totalcar Trackday-en belüli Time Attack rendezvényen: 2.16.770.
A szivócső nem megfelelő rögzítése miatt ezen a köridőmön a későbbiekben már sajnos nem tudtam javítani.

 
>> Esemény2013-09-28

Kalandos körülmények között érkeztünk meg a pályára, kishíja volt, hogy egyáltalán be tudtam nevezni a rendezvényre. Kevés kört tudtam menni a számomra teljesen új autóval. Leggyorsabb futott köridőm: 2.21.195. Hagytam a pályában bőven időt! :-))

 
>> Tuning és extra2013-09-28

Az autót bontatlan futóművel vettem, ami egy közel 103e km-et futott kocsinál nem is rossz! Viszont ennek megfelelő állapotban is volt a futómű. A pesti rossz utak és kátyuk tették a dolgukat. Persze sokan ennél rosszabb gátlókkal és lengőkarokkal is vidáman hasítanak, mit nekünk hidegben egy kis nyiszogás előlről, esetleg egy kis lifegés a kanyarokban! De nem én! :-)) Szeretem a tempót és nem szeretnék lerepülni az útról.
A vásárlásnál azt mondtam, hogy mostantól mindenből a legjobbat fogja kapni.
BILSTEIN PSS16/B9 került beszerelésre. Kapott új felső lengőkarokat és torony szilenteket is. A futómű többi eleme tűrhető állapotban van, illetve menet közben majd elválik, hogy kell-e cserélni mást is.Valami gond volt a szelep vezérléssel is, hibaüzeneteket dobott a comp, de Csöri ezt is szakszerűen orvosolta. (Azt hiszem, állított valamit a vezérmű tengelyeken, mert alapjáraton nem jókor zártak a kipuff szelepek...).
Kapott a GTA egy új jelvényt előre, mert a régi már nagyon kopottas volt. Kicseréltük a H1 (köd)és H7 (reflektor) izzókat is MOMO-kra, amik a gyári xenonhoz hasonló fényt (4000K) bocsátanak ki. Tiszta FÉNYORGIA lett az autó szemből és nagyon jól is világít. A színárnyalat a kocsi kékes-szürke színével remekül harmonizál!!
A rádióm még mindig nem szól, most Csöri gyári rádióját hallgatjuk, amit kölcsönbe kaptunk tőle. :-))
Holnap indulunk Olaszhonba, ahol a szitává lyukadt (persze még az eredeti) kipufogót pénteken váltja egy komplett rozsdamentes Ragazzon-rendszer. :-))

 
>> Tuning és extra2013-03-12

Miután Csöri megszüntette a "bubuzást", bátran és kiváncsiságtól hajtva vágtunk neki a már jól ismert útnak Susegana-ba a péntekre egyeztetett kipufogó cserére. Erős havazásban baktattunk a hókotrók nyomában a szlovén hegyekben, de túléltük.
Aztán 2013.02.15-én délben készen lett a rendszer. Beröffent a gép és az arcomra kiült a szokásos vigyor. A próbaúton a motor vígan pörgött tiltásig, egy-kettő-három és hoppá, máris 120-al robogtam a kisváros csendes utcáin. Naná, hogy mindenki engem bámult! :-)) Egy hirtelen ötlettől vezérelve -na és persze hogy autózzunk a géppel- az irányt Mantova felé vettük, aholis beugrottunk a Supersprint-hez egy mustrára és nem mellékesen "leömlőügyben" érdeklődni. A termék szemerevételezését követően bódultan kértem időpontot a beszerelésre. Ez hétfőn meg is történt és nyugodtan mondhatom, hogy a munka elkészültét követően nem maradtak kétségeim!! :-)))))) Onnantól egy más világ fogadott a cockpitben, a szuper érzékennyé vált gázreakció a páratlan hanggal párosulva egyből letaglózott. A fékpadi mérések természetesen igazolták, hogy nem csak érzetre nőtt a teljesítmény. Most nagyon boldog vagyok! :-)
Hazafelé egy kis kitérővel beugrottunk a TarOx-hoz, beszereztem a versenygéphez -róla sem megfeledkezvén- új féktárcsákat és racing fékbetéteket. Hazaérve a számláló 107.400-at mutatott, a megtett 2.886,-km alatt a GTA a tankolásokon kívül mindösszesen 2 dl Selénia Racing-ot kért (ebben az olajfogyasztásban benne van a 6 db. fékpadi mérés által okozott plusz igénybevétel is!). Az út végén joggal érdemelte meg az alapos kézi mosást! :-))