Elhoztam a kék színű 156 2,4 20V-T Kehidakustányról ,hazafele már éreztem hogy a hátsófékek kevésbé dolgoznak hatásosan , az autót osztrák papírokkal vettem , mondom ez így nem lesz jó buli vizsgán. Másnapra "alfásfiatos" olasz autó szerelmes Nagy János barátunkkal meg is beszéltük hogy megnézzük , Vasárnap le értünk Kórósra neki ugrottunk mint Tóth a pin*nak csomagtartóban egy halom alkatrésszel mint pl: Felső motortartóbak ,alsó motortartóbak ,és hátsóbak , két féktárcsa hátra, fékbetétek ,olaj ,olajszűrő, levegőszűrő , gázolaj és pollen szűrő. Ahogy szedtük szét nem kívánt állapotokra bukkantunk jöttek a berohadt csavarok ,és minden ilyen finomság. Kész az autó fékrendszere ,mondom KIRLYSÁG ,jöhet a vizsga , na azért még a bakon nézzünk rá a fékre , Kézifék nem fogta a jobb oldalt , ne szarozzunk nyereg csere és akkor már kerékcsapágy(agy) is(agy). Holnapra hoz az Unix ,nagyon fasza jöhet a vizsga , csak hogy az unix 3 fajta kerékcsapágyat hozott a 175 Le.ra , magyar módon legolcsóbb! Kicsi, még egy nap még egy csapágy ,felment nem tudtam leirni az érzést hogy jöhet a papírozás. Tehát így kezdődött az Alfa szerelem számomra ! Nem blogoltam még soha ,bocsi a fogalmazatlanságért , de most így adta ki :-)
>> SzervizAlfa 156 sportwagon // 2018-11-14