Tagok >> Csipcsirip >> Blog
Fékezésnél "ropogó" hangot hallottam. D.Zolihoz vittem szervire.
Jobb első alsó-felső lengőkart kellett cserélni + futómű állítás.
230.000 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110833t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110834t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110835t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110836t.jpg)
Megkapta a kötelező olaj + szűrők cseréjét és egy új termosztátot .
Kapott egy új gyári gumiszőnyeget és egy hátsó emblémát.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108673t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108674t.jpg)
Engem is utolért a híres M32-es váltó hiba. A hármas - négyes sebességben "síró" hangot adót ki ami egyre intenzívebb lett.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108672t.png)
Ate első féktárcsa + ceramic Ate betét csere és kézifék bowden , fékolaj csere
212.265km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105470t.jpg)
Czabán Bercit kerestem meg egy olyan problémával , hogy olaj került a kiegyenlítő tartályba. Olajat ,vizet nem fogyasztotta . Elsőnek a hőcserélőcsőre gyanakodott mivel a 8 szelepes nem szokott hengerfejes lenni.A szétszerelés után a hőcserélőcsőn nyomáspróbát csinált ,de nem talált hibát.
A hengerfej felújítás során új vezérlést kapott, és ha már szétszedték kitisztította a szívósort és a turbó tisztítását is elvégezte.Friss olajat kapott 203.500km-nél.
2.000km megtétel után kellett vissza vinnem egy olaj cserére és kiegyenlítő tartály + folyadék cserére. Hosszbordás szíj és főtengely jeladó csere is volt .
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105335t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105336t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105337t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105338t.jpg)
Álló helyzetben meghúzták a baloldali sárvédőt és a lökhárítót , biztosító fizetett jöhetett a szépítés . A vecsési bontóba vettem egy sárvédőt ,lökhárítót pedig javították .
A motorháztetőn volt több kő felverődés egy viszont nagyon zavart amiről már a lakk is feljött így azt is fényeztettem .A hátsó lökhárítón volt pár parkolási sérülés azt is fényeztettem.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105332t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105333t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105359t.jpg)
A turbónyomás magasabban állt , MAP szenzor csere megoldotta a problémát .190.200km
Olaj csere + szűrők 197.523 km
Pirelli téli gumi 2020.Nov.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105328t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105329t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105330t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105331t.jpg)
Megoldódott az állandó izzítás probléma,
Vezérlő egység cserével + modul +két új kulcs.
Olaj csere összes szűrővel +fék olaj csere 187.454km
D.Z.Tuning
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094082t.jpg)
Alfa Depotól vettem Olaszországból hozott bölcsőt .
Első - Alsólengőkar, stabilizátor pálca párban cserélve D.Z.Tuning adta az alkatrészt 180.452 km- nél.
Futóműállítás!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000092/0000092516t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000092/0000092517t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000092/0000092518t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000092/0000092519t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000092/0000092520t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000092/0000092521t.jpg)